Jag får göra allt!
Känns inte roligt längre. Bröllopet är om 1,5 månad och det är massa saker kvar att göra. Utan nåt större intresse från m2b.
Jag har gjort allt - bokat kyrka, solist, festlokal, catering, fotograf, musik, fixat inbjudningar, ALLT. Han har inte ringt ett samtal eller ens kommit med några förslag.
Ringen ska beställas, sonen ska ha kläder, maken ska ha skor, blommor ska bestämmas. Jag vet inte vad vi ska ha för färgtema ens, föreslår jag nåt svarar han "det blir nog bra". Hur kan man vara så ointresserad av en så stor dag i ens liv? Jag börjar allvarligt tröttna för jag känner att jag inte orkar dra hela lasset själv, har aldrig arrangerat ett sånt stort kalas nån gång.
Har börjat involvera min mor nu, orkar inte diskutera med min m2b när jag aldrig får några åsikter om nåt.
Det verkar liksom inte gå in i hans huvud när jag förklarar hur jag tänker och känner om detta. Han erkänner att han "skjuter det framför sig" och inte riktigt har fattat det än. Och jag vet att han vill gifta sig, det är inte det, utan att vi inte hjälps åt.
Trött.