• FrökenFrö

    Skor med bredare klack

    Jag undrar om det är nån som har tips eller exempel på några fina och sköna brudskor med lite bredare klack.

    Jag ska antagligen ha en kortare lite 50-tals inspirerad klänning och behöver ett par snygga skorsom jag orkar gå i hela dagen och som ska gå att gå i på en gräsmatta då vi viger oss utomhus.

  • Svar på tråden Skor med bredare klack
  • Darling Daisy

    Jag hade samma krav som du, skorna skulle klara gräsmattor och funka hela dagen. Efter mycket letande så hittade jag billiga och sköna skor på skopunkten (199 kr). De var jättesköna, 5 cm hög klack och rund tå (=jag fick plats med alla tår!). Jag hade dom på jobbet några månader innan så de var behagligt ingådda när det var dags för bröllop. Fanns i rött, beige och svart när jag köpte mina i alla fall.
  • kokajo

    Jag har köpt de här, de är supersköna trots att de är ganska högklackade! Nu var det ju tydligen rea och väldigt mycket billigare också, synd för mig :)
    http://www.nicework.nu/hush-puppies-wife-lackra-pumps-med-snygga-detaljer.html

    Eftersom vi ska gifta oss på en gräsmatta så jag behöver skor med bred klack som man inte sjunker ner i marken med, så dessa var perfekta. Jag köpte dem i vanlig skoaffär, man vill ju gärna prova, du kan säkert hitta dem i nån affär som säljer hush puppies.

  • Gwennie
    kokajo skrev 2011-07-20 10:43:07 följande:
    Jag har köpt de här, de är supersköna trots att de är ganska högklackade! Nu var det ju tydligen rea och väldigt mycket billigare också, synd för mig :)
    www.nicework.nu/hush-puppies-wife-lackra-pump...

    Eftersom vi ska gifta oss på en gräsmatta så jag behöver skor med bred klack som man inte sjunker ner i marken med, så dessa var perfekta. Jag köpte dem i vanlig skoaffär, man vill ju gärna prova, du kan säkert hitta dem i nån affär som säljer hush puppies.
    Så snygga skor!
    Helt rätt till FrökenFrös 50-talsklänning, tror jag :)
  • FrökenFrö

    Tackför fina tips! Ska kolla lite närmare men båda era förslag.

Svar på tråden Skor med bredare klack