• Tinzi

    Bil under 2000:- Borås/GBG m. omnejd?

    Har letat och letat, men hittar inga bilar som är bra att ha till vår vigsel för under 2500:--5000:-, nån som har några tips? Har redan letat på bilformedlingen..

  • Svar på tråden Bil under 2000:- Borås/GBG m. omnejd?
  • missmm

    Ok!
    Har du kollat med de olika biluthyrnings firmorna?
    AVIS
    Hertz
    Sizt
    det finns flera... 

  • Tinzi

    Tack för alla tips :)

    har kontaktat flera klubbar nu som har gamla bilar så får hoppas på att någon där vill :)

  • Tinzi
    missmm skrev 2011-07-16 12:25:33 följande:
    Ok! Lycka till!
    tack:)
  • Flodis Hjärtat

    Är ute efter samma som dig. Hojta till om du hittar ngt bra!

  • Tinzi
    Flodis Hjärtat skrev 2011-07-20 11:38:31 följande:
    Är ute efter samma som dig. Hojta till om du hittar ngt bra!
    Det skall jag göra! Du med då :)
  • Mirjami

    Vi gick på Veteranbilsträffarna på tisdagar på Stora torget i Borås och kikade. Olika varje gång. De har uppehåll nu men startar i Augusti igen, den 9:onde tror jag t.o.m. Mellan kl 18.30 till 21.00. Ofta står inte ägarna vid bilen, men ta med kamera, fota bilarna med regnr och sök på nätet efter ägarna. Sen via Hitta.se kan du ringa och fråga!

    Vi fann en del MYCKET intressanta men vi bestämde oss för limon, trots sina 4000:-, men pappa betalade den så det var lugnt. Då får hela brudföljet och fotografen följa med efter kyrkan för lite kompletterande fotning (fotar de "riktiga" bilderna innan för att gästerna ska slippa lång väntetid).

    Lycka till!

  • Tinzi
    Mirjami skrev 2011-07-21 11:18:31 följande:
    Vi gick på Veteranbilsträffarna på tisdagar på Stora torget i Borås och kikade. Olika varje gång. De har uppehåll nu men startar i Augusti igen, den 9:onde tror jag t.o.m. Mellan kl 18.30 till 21.00. Ofta står inte ägarna vid bilen, men ta med kamera, fota bilarna med regnr och sök på nätet efter ägarna. Sen via Hitta.se kan du ringa och fråga!

    Vi fann en del MYCKET intressanta men vi bestämde oss för limon, trots sina 4000:-, men pappa betalade den så det var lugnt. Då får hela brudföljet och fotografen följa med efter kyrkan för lite kompletterande fotning (fotar de "riktiga" bilderna innan för att gästerna ska slippa lång väntetid).

    Lycka till!
    heheh :) exakt samma tips fick jag nu i dagarna av ordföranden för dessa träffar :) Så skall jag göra!
  • Mirjami
    Tinzi skrev 2011-07-21 12:20:39 följande:
    heheh :) exakt samma tips fick jag nu i dagarna av ordföranden för dessa träffar :) Så skall jag göra!
    OBS, det finns en Vit gammal Mercedes med soft-top! Den är sååå fin och den vi var mest inne på!Kommer inte varje träff dock. Och en gammal Rolls i mintgrön. Han tar 2000:- för tre timmar, kollade förra sommaren med honom :)
  • Tinzi
    Mirjami skrev 2011-07-22 08:21:26 följande:
    OBS, det finns en Vit gammal Mercedes med soft-top! Den är sååå fin och den vi var mest inne på!Kommer inte varje träff dock. Och en gammal Rolls i mintgrön. Han tar 2000:- för tre timmar, kollade förra sommaren med honom :)
    åh! Det låter ju bra! Du råkar inte ha kvar reg. nr eller hans nr? du kan ju inboxa mig isf :)
Svar på tråden Bil under 2000:- Borås/GBG m. omnejd?