• bruden

Fixa naglarna, hur? Var? (Västerås)

Jag har så gräsligt fula naglar till följd av min psoriasis. De ser hemska ut rent ut sagt. Visst är de långa men de är för gräsliga. Går inte att beskriva i ord. De duger till vardags men till bröllopet ska jag minsann kosta på mig att vara snygg om händerna
    Finns det någon som kan tipsa om en bra och duktig person/salong i Västerås? Jag har nada koll på det och det liksom brinner lite i knutarna... Bröllop om 3,5 vecka. 

• Svar på tråden Fixa naglarna, hur? Var? (Västerås)
  • izredam

En av frisörerna i punkthuset gör naglar i alla fall, vet inte vad salongen heter men den ligger typ vid espresso house i alla fall.. De ska vara bra påstår mina kompisar som har varit där - jag har dock aldrig fixat mina naglar i västerås...

• bruden

Jag har letat runt ocj det finns maaaaaassor av salonger så frågan är ju om man helt enkelt ska gå på magkänslan... Känns ju lite svidande om det inte blir bra...

• Chatrine705

Jag har gjort mina naglar i västerås i över 1 år... Ligger inne på skrapan Nail stor heter de. 021-418333. tycker dom är jätte bra...

kommer inte ihår priser i huvet nu. men jag har mina egna naglar och bara förstärker dom det kostar 450 med fransk manikyr.

LYCKA TILL...

brudtärna 23/7 2011
  • moonlightgirl

make up store eller vad de heter på storagatan fixar också naglar. Bor inte i stan själv längre men jag har förut fixat mina naglar där.

Svar på tråden Fixa naglarna, hur? Var? (Västerås)