• augustibrud 2011

    Morgongåva till min blivande sååååå nöjd. Superbra fotograf. Rekommenderar verkligen henne.

    Gjorde min boudoir morgongåva i söndags, fick se bilderna idag. Är så himla nöjd. Fotografen Malin Norlèn är verkligen någon att rekommendera. Hon är så avslappnad och proffsig, plus att hon är super billig också.
    Stället vi var på var helt avskilt så ingen kom och störde.
    Min blivande kommer bli såååå nöjd.

  • Svar på tråden Morgongåva till min blivande sååååå nöjd. Superbra fotograf. Rekommenderar verkligen henne.
  • augustibrud 2011

    Hon finns i Stockholm och vi var ute i Huddinge på en supermysig herrgård som låg precis vid vattnet.

  • brud sept 2011

    jag fotograferades också av malin=D tyckte hon var super bra och så himla trevlig! vi var även vi i stockholm på balingholm herrgård tror ja det hette, helt avskilt var det tyvärr inte då för mitt i allt när ja stod utan kläder kon två joggare förbi haha men annars var det jätte bra, o billigt!  1800kr för fotograferingen och sen om man ville att hon skulle samman ställa en bok kostade det 350kr att köpa boken =) ja blev super nöjd har till o med tagit ett av de bästa korten och gjort en stor canvas tavla till min m2b=)
    ett strot plus var ju att hon hade så himla mycke rekvisita att låna ut=)


    numera brud augusti=)
  • skruttisOmuffis

    Jag har också gjort en bodouir-fotografering med Malin Norlén! Jag kan verkligen rekommendera henne!!
    Riktigt bra pris för en jättetrevlig och jätteproffsig fotograf. Hon fick det hela att kännas väldigt naturligt och avslappnat! Vi fotade också ute på Ballingsholms där det är en så himelskt vacker miljö.
    Herrgården var stängd så det var avskillt och privat!

    Jag blev så nöjd med bilderna att jag hade svårt att välja ut vilka min blivande skulle få....så det slutade med att jag valde ut så många som 27 bilder.... Hehe, lite egoboost är det faktiskt!

    Ska bli så kul att ge dem som morgongåva till min älskling! Han kommer bli superglad

  • Sommarbrud2011

    Har också gjort en budoir fotografering med Malin och är jättenöjd. Håller klart med om egoboost-delen, gillar inte att bli fotograferad i vanliga fall men med Malin kändes det väldigt avslappnat. Vi hade också Malin som fotograf på bröllopet och det var lika bra och avslappnat då!

  • Liv

    Jag fotograferade mig också  nyligen hos Malin för en morgongåva. Allt gick så snabbt och smidigt med henne. Allt från den första kontakten, fotograferingen och tills dess att fotografierna var mig tillhanda. 

    Blivande mannen kommer bli så överraskad.. jag kan knappt bärga mig tills jag få ge bort bilderna! Jag vill veta hur han reagerar.

    Nu får jag bara hoppas att han inte är här och snokar och läser vad jag skrivit på BT innan bröllopet! :P

Svar på tråden Morgongåva till min blivande sååååå nöjd. Superbra fotograf. Rekommenderar verkligen henne.