• förlovadflicka

    Halvlurad... Hjälp med dekoration av favouraskar!

    Beställde de här askarna från Sweeties.se (http://sweeties.se/shop/product.php?id_product=397)- jättefina, men man fick inte med dekorationerna! (står att de inte ingår med liten, liten stil som jag för övrigt misstänker att de la till när jag mejlade och klagade...) Själva pappret är jättefint så vill gärna ha kvar dem men måste bara dekorera dem på något sätt, men hur?


     

  • Svar på tråden Halvlurad... Hjälp med dekoration av favouraskar!
  • Niini

    Sidenband/organzaband i färgtemat (om ni har nåt), sen en vacker rosett på det hela o så har du fin fina askar :) Eller köp fina klistermärken att lägga på :) Eller varför inte stämpla eller embossa?!


  • Chicita

    En dum fråga..
    Men varför dekorera dom? Dom är ju fina som dom är tycker jag...

    Annars kunde era initialer på locket vara snyggt och det fixar du ju enkelt med stämpel från exempelvis Panduro. Behöver ju inte vara ett monogram, era initialer och kanske ett hjärta emellan funkar ju bra... 

  • Yarrow

    Jag tror att det skulle vara jättefint med att bara limma dit en liten tygros!
    Typ en sån här men med matchande tyg:



     Dom är jättesöt och hur enkla som helst att göra!
  • Tittij

    Eller så gör du dem som de ser ut på bilden. Köp sidenband i den färg ni har som färgtema och beställ ett gäng såna där kristallpluttar på Ebay, kostar max en krona styck. Nu kommer jag inte på vad de heter...

Svar på tråden Halvlurad... Hjälp med dekoration av favouraskar!