• Tessin

    Ni som ska ha såpbubblor

    Vi har tänkt att ge såpbubblor till gästerna som de kan ha efter kyrkan istället för ris. Vi har köpt sådana bröllopsbubblor som inte ska ge fläckar på kläderna men det blir ändå "blöta" fläckar väl direkt när de hamnar på kläderna? Jag undrar därför att vi kommer att fotograferas efter kyrkan och vill verkligen inte att det ska vara blöta fläckar på våra kläder på korten.
    Va tror ni?

    Fler som ska ta kort efter kyrkan som ska ha såpbubblor??
    Funderar på att man kanske ska spara dom till när vi kommer tillbaka till gästerna efter fotograferingen..

    Kom med lite tips och idéer på hur ni ska göra! =)

  • Svar på tråden Ni som ska ha såpbubblor
  • fru i augusti

    Hmm, det har jag inte ens tänkt på, men även jag vill gärna veta.

  • Vi2alltid

    vi hade bubblor, det var inga fläckar alls, oftast står ju folk ganska långt bort och blåser bubblor liksom ut i luften, de står ju inte och blåser rätt på kläderna liksom... men köp riktiga bröllopsbubblor och inte vanliga såpbubblor!!

  • Pinkgrape

    Jag har köpt såna bröllopsbubblor och när vi prövade, vi valde då att stå med sådant avstånd som vi tror att gästerna kommer göra utanför kyrkan, så blev det inget alls på kläderna. Är man utomhus är det ju svårt att styra bubblorna och de behöver ju inte ens komma i närheten av er. Det är väl samtidigt en av nackdelarna med dessa bubblor :P


    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
Svar på tråden Ni som ska ha såpbubblor