• Smuppra

Utomhusbelysning

Smart som jag (ehm vi) är har vi kommit fram till att vi vill ha utomhusbelysning i trädgården under festen (som förhoppningsvis är utomhus). Inte färgglada saker, men tänk slingor, nät över buskar/träd osv.
    Det är ju jättebra att komma på mitt i högsommaren en månad innan bröllopet, typ. Så vi ska höra med bekanta om folk kanske äger sådant men om det inte finns att låna eller behövs mer; var kan man finna det? Jula och Rusta verkar vara de enda som har den sortens belysning men slingor finner jag inte på de vanliga affärerna. Någon som har tips..? Boende i Sthlm så de mesta finns här...

• Svar på tråden Utomhusbelysning
  • Kattpoet

ClaesOlhson hemsida har dem och därifrån kan ju beställa dem.

Och Ikea har lite olika saker som kan funka. 

• SnartFruSir

Jag köpte ljusslingor för 39 kr för 10 m (led) för 39 kr på tradra. 49 kr kostar det för fast pris och frakt på 29 kr. Sök bara på "ljusslingor" så kommer det upp massor. Räkna med upp till 15 dagars leverans dock, så är det jättebråttom är detta kanske inget bra alternativ.

• Smuppra

Tack! Clasohlsson hade jag helt glömt, trots att jag bor 5 min ifrån typ. Ska definitivt kika!
    Ska kolla tradera också. Det viktiga är ju att ha dem hemma om ca 3 veckor, så man bara kan sätta upp dem dagen innan eller så... värt att kolla aif, för det är ju bra priser

Svar på tråden Utomhusbelysning