• Happy72

Poledancing

Blev hippad i lördags!!! Helt underbart roligt o galet och nu fattar man verkligen att bröllopet närmar sig!!!! Blev bla  utsatt för poledancing, 80-talsoutfit, fjäderboa(som fällde) och en magisk ritt i skogen på islandshästar!!! Ridturen var nog det bästa 1 1/2 timme i strålande sol i den skånska skogen. Efter det blev det en trupp till en av tjejernas partylägenhet i stan och den ena galna leken efter den andra , god mat och myyyyycket vin!!!

Vill dock varna lite för Poledance, Till er som ska hippa någon Tänk på att man kan få de mest grymma blåmärkena, för det fick jag. Och är det strax innan bröllopet e det INTE snyggt!! För övrigt kan jag tänka mig att testa på det igen, skitkul!

• Svar på tråden Poledancing
  • Mariamilena80

Poledancing såå roligt=) Jag var med på en väns möhippa där vi körde poledancing.
    Å jag är så sugen att gå en kurs i höst. Riktigt bra träning, jag var helt slut efteråt och med några blåmärken;)

• Iseika

Vi körde också poledancing och jäklar vilken träningsvärk jag hade dagen efter! I sällskapet fanns en elitsläggkasterska, två maratonlöpare och en polis och alla hade lika mycket träningsvärk som jag. Grym träning helt enkelt! 

Men nej, benen var kanske inte så vackra efteråt  

• Freakie

Poledancing verkar vara det senaste när det gäller möhippor, hade också det på min. Benen börjar att återhämta sig nu, nästan 2 veckor senare, tur att man hade hippan så passa långt innan bröllopet

Svar på tråden Poledancing