• forceprincess

    Uppgiven!!! :(

    Det hade ju varit märkligt om ALLT hade flytit på inför bröllopet på lördag.
    Jag har suttit och jobbat på festhäftet i flera flera timmar, tillslut blev jag ändå klar och känner mig nöjd med resultatet. Igår skulle vi börja skriva ut dem men de tar sån tid att min blivade fick fixa med detta under natten. Meningen va att jag och min syster ska sätta ihop dem idag....MEN när jag gick upp idag pch började klista ihop ett par häften gjorde jag en jobbig upptäckt:
    TEXTEN HAR KOMMIT BORT PÅ 2 SIDOR!!!
    Några av gästernas presentation har försvunnit och ena rubriken "trillade ner" på fel sida!

    Nu är jag så sjukt trött och ledsen! Men jag orkar inte enst gråta....jag har skött den mesta av planeringen och har verkligen försökt undvika allt föt mkt stress. Men nu...vad ska man göra??

    Jag kan inte skriva ut dom igen här hemma för patronerna i skrivan räcker inte....
    Ett alternativ är att jag ska be att få kopiera dom i kyrkan (men då blir de ju en extra kostand i våran redan ansträngda budget)
    Annars kan jag kopiera dom på pappas jobb men då bara i svart/vitt....
    Eller så skiter vi häftet....de är väl inget alternativ egentligen eftersom de hade känts surt efter allt jobb jag har lagt ner....

    Idag ska de mesta fixas för att imorgon kväll få ha lite lugn och ro innan den stora dagen. Dagen har precis börjat mindre bra...hur ska dagen sluta?

  • Svar på tråden Uppgiven!!! :(
  • Paper Feed

    Köp nya patroner, det kan det väl vara värt? Eller hör efter om du kan få skriva ut dem hos en vän för en liten summa, eller till och med gratis.

  • Jag han

    Åh nej vad trist!!


    Vill du ha dom så ta i svart/vitt! Det hade jag gjort! Det är väl kul att ha häftet när ni jobbat så hårt för dom. Ingen bryr sig om utseendet, bara innehållet.


    Hoppas hoppas att det löser sig! Och blir det inget häfte, så är det ingen som bryr sig om det heller.


    Lycka till på er stora dag!!


  • forceprincess

    Nu har de löst sig. Jag körde till kyrkan och fick hjälp. Kan lugnt säga att de va värt dom extra slantarna. Sparade istället massor med tid och nerver! Glad

    Tips till er som har detta med festhäften framför er: Va inte dumsnåla!!! Kan straffa sig i att det blir dyrare och att ni förlorar dyrbar tid!

Svar på tråden Uppgiven!!! :(