• Anonym (TS Morgongåva)

Attiraljer/outfit för secret box?

Om bara ett par dagar är det dags för fotografering av morgongåvan till min blivande make, dvs. lättklädda bilder på mig själv. Det slog mig plötsligt att man kanske borde ha med lite attiraljer eller så också utöver de fina underkläderna? Vad hade ni med er/ska ni ha med er på er fotografering? Ge förslag på vad man kan ta med för något! Glad

• Svar på tråden Attiraljer/outfit för secret box?
  • SvK2010

Jag gjorde min secret-box fotografering idag, och jag måste bara säga att det var jätteroligt!
    Jag hade med mig flera uppsättningar av underkläder, eftersom vissa plagg gör sig bäst på bilder framifrån och andra är finare bakifrån. Det var det enda jag hade med mig! När jag väl var där så kom jag på att smycken nog hade varit roligt!
    Jag hade bara min förlovningsring (och mina färgglada tatueringar.)
    I efterhand kanske jag hade tagit med nån av min blivandes skjortor, långa härliga pärlhalsband, jag kanske borde ha tagit med vigselringen också?

Ta med saker som får dig att känna dig fin och som du känner dig bekväm i, det är mitt tips!

• Zia 20090618

Ja vad kan man tänka sig.. Hatt? Slöja? Smycken? Någon lagtröja eller halsduk med favoritlaget? Chiffongtyg att "klä in sig i"? Blommor? Sexig morgonrock? Strumpeband?

Ah, som SvK2010 sa, vigselring kan nog vara kul om man har den färdig Glad 

• Anonym (TS Morgongåva)

Hmm..jaa låter jättebra detta, måste nog höra med fotografen om jag hinner med ombyten. Borde man ju göra Glad 

• Anonym

Jag tog bilder för min secret box för ca en månad sedan, och det var verkligen något som jag tyckte var jätteroligt! Ett tips är att fundera på vad din blivande man tycker är sexigt och utgå från det när du planerar klädval/accesoarer.

Någon vecka innan fotograferingen så fick jag komma till fotografen för "konsultation". Vi pratade om just detta, att det är viktigt att man känner sig som sig själv och att det är något mannen kommer att uppskatta. Personligen kan jag tycka att det är minst lika sexigt med ett par bara ben och ett par raggsockor på fötterna som det stereotypa "raffssetet" med spets-BH och stay-ups. Min man är golfspelare så jag valde att ta några bilder med golfaccesoarer, ex. golfhandske som täckte ja, ni vet var....

Jag och min fotograf kom fram till att vi skulle ta "detaljbilder", alltså zooma in på en kroppsdel i taget och skapa en konstkänsla utöver det hela, alla bilder är svart/vita. Jag har fått min secret-box och kunde inte vara mer nöjd. Önskar att jag kunde visa upp några av bilderna här, men den är ju bara för "his eys only...." :)

• LindaochJohn

Åh vad spännande!
    Jag funderar oxå på att göra en secret box (om jag får råd...)!

Att ta min m2bs favorit lags tröja hade nog varit en hi, hihi! Flört

Kul att få höra tips från er som redan varit!Glad

• Anonym (fotograf)

Bild-googla "Boudoir" (som den sortens bilder också kallas) så finns det massor av inspiration :)

Svar på tråden Attiraljer/outfit för secret box?