stolsöverdrag
Hej!!
Någon som har 70 stolsöverdrag att sälja? eller som kan tipsa om ngt bra ställe som hyr ut... bor i Växjö
Hej!!
Någon som har 70 stolsöverdrag att sälja? eller som kan tipsa om ngt bra ställe som hyr ut... bor i Växjö
Hej,
Efter den 29/7 har jag 100 stolsöverdrag att sälja Om du inte behöver dem innan dess?
Vilka mått har du på stolarna?
Jag vet inte riktigt vad jag har för mått me jag kan ta reda på det, det är rund rygg på stolen iallafall :)
hur mycket ska du ha för dem? Har du ngr sidenband till dem?
Jag har sytt egna stolsöverdrag (85 st) till stolar med rund rygg. De är dock av väldigt enkel modell - täcker endast ryggen och de bakre stolsbenen. Vi gifter oss 6/8; därefter kan de vara till salu om det känns intressant. Bor också i Växjö.
Perffekt att du bor i Växjö... kan du skicka bild på dem?
Vi gifter oss den 13/8 :)
tusen tack...
Så här ser våra stolsöverdrag ut. Tyvärr hade jag ingen stol med rund rygg hemma, men du förstår säkert principen. På rätt sorts stol kommer överdraget längre ner och täcker hela ryggen och baksidan av stolen. De är sydda av lakan och träs på som en strumpa. De har följande mått: baksida: 100*50cm, framsida: 50*50cm.
Vi ska gifta oss i Alvesta kyrka och ha festen på Elite stadshotell i Växjö :)
Jag ska maila stat och kolla vad de har för mått på stolarna
vad vill du ha för överdragen?
Någon som säljer sina i Malmö? Dock rak rygg på stolarna.
Vi har 40 st att sälja efter den 6/8 . INTE rund rygg I ivory
Vi behöver ca: 70st. Tyvärr
Jag skulle också eventuellt vara intresserad av stolsöverdrag, sådana för rak rygg och som täcker hela stolen. Vi behöver 50 st.
Ring till oss på Bröllopshoppen så hjälper vi er med stolsöverdrag samt dekoration om det behövs
www.brollopshoppen.se
031 788 89 88