• bride2012

stolsöverdrag

Hej!!

Någon som har 70 stolsöverdrag att sälja? eller som kan tipsa om ngt bra ställe som hyr ut... bor i Växjö

• Svar på tråden stolsöverdrag
  • BrideToBe

Hej,

Efter den 29/7 har jag 100 stolsöverdrag att säljaSkrattande Om du inte behöver dem innan dess?

Vilka mått har du på stolarna?

• bride2012

Jag vet inte riktigt vad jag har för mått me jag kan ta reda på det, det är rund rygg på stolen iallafall :)

hur mycket ska du ha för dem? Har du ngr sidenband till dem?

• Gwennie

Jag har sytt egna stolsöverdrag (85 st) till stolar med rund rygg. De är dock av väldigt enkel modell - täcker endast ryggen och de bakre stolsbenen. Vi gifter oss 6/8; därefter kan de vara till salu om det känns intressant. Bor också i Växjö.

• bride2012

Perffekt att du bor i Växjö... kan du skicka bild på dem?

Vi gifter oss den 13/8 :)

• Gwennie
    bride2012 skrev 2011-07-05 23:20:20 följande:
    Perffekt att du bor i Växjö... kan du skicka bild på dem?

Vi gifter oss den 13/8 :)
    Ska försöka fixa nåt.
  • Gwennie

Så här ser våra stolsöverdrag ut. Tyvärr hade jag ingen stol med rund rygg hemma, men du förstår säkert principen. På rätt sorts stol kommer överdraget längre ner och täcker hela ryggen och baksidan av stolen. De är sydda av lakan och träs på som en strumpa. De har följande mått: baksida: 100*50cm, framsida: 50*50cm.

Får man fråga var ni ska gifta er och ha festen? Blev lite nyfiken när det är en till från Växjö :)
    Vi gifter oss i Vederslövs gamla kyrka och ska ha bröllopsfest i Vederslövs bygdegård.
  • bride2012

Vi ska gifta oss i Alvesta kyrka och ha festen på Elite stadshotell i Växjö :)

Jag ska maila stat och kolla vad de har för mått på stolarna

• bride2012

vad vill du ha för överdragen?

• RiNa

Någon som säljer sina i Malmö? Dock rak rygg på stolarna.

• Gwennie
    bride2012 skrev 2011-07-08 22:23:41 följande:
    vad vill du ha för överdragen?
    Om du menar mig, så tänkte jag mig 5:-/st.
  • Cino

Ring till oss på Bröllopshoppen så hjälper vi er med stolsöverdrag samt dekoration om det behövs

www.brollopshoppen.se

031 788 89 88 

Svar på tråden stolsöverdrag