• Morsia­n2011
    Äldre 1 Jul 22:15
    2105 visningar
    8 svar
    8
    2105

    Någon fler som ska till Seychellerna?

    Vi ska till Seychellerna efter vårt bröllop, dvs. vi åker 8/8.. så kul! Är det någon fler som ska dit eller har varit där? Vore kul och höra! Kram på er alla

  • Svar på tråden Någon fler som ska till Seychellerna?
  • Fishki­ss
    Äldre 4 Jul 16:03
    #1

    Hej!  Vad roligt! Vi planerar bröllopsresa och har tittat på Maldivera, Aruba och Seychellerna men har ännu inte bestämt oss för vill åka om ett år och priserna kommer ut i Augusti. Vilket hotell ska ni till och hur länge ska ni stanna där? Hoppas ni får en underbar resa

  • Morsia­n2011
    Äldre 4 Jul 22:06
    #2

    Vi åker via Afro-Caribbean.. och ska bo på 3 olika hotell på 3 olika öar :) ska bli så spännande. Finns det ingen annan som ska dit nu ? ? :)

  • Morsia­n2011
    Äldre 12 Jul 13:52
    #3

    Puff puff

  • Oberon
    Äldre 12 Jul 15:12
    #4

    Seychellerna är underbart! VIlka öar ska ni kombinera eller blir det "bara" huvudön?

    La Digue var min personliga favorit tillsammans med Denis Island

  • Morsia­n2011
    Äldre 12 Jul 23:53
    #5

    Vi åker till mahe, praslin och la digue :) när var ni där? Inte så många som verkar åka dit..

  • Morsia­n2011
    Äldre 26 Jul 10:05
    #6

    puffar lite.. måste ju finnas någon??

  • Oberon
    Äldre 26 Jul 13:20
    #7

    Jag var där i Februari och reste runt igenom jobbet. Extremt vacker natur, var dock beredda på att mat och dryck är ordentligt dyrt, de har väldigt höga skatter.

    La dugue är fantastiskt!

    har du några mer direkta frågor så är det bara att maila mig så ska jag svara så gott jag kan :)

  • Morsia­n2011
    Äldre 26 Jul 13:22
    #8

    tack Oberon, du har mejl nu :)

Svar på tråden Någon fler som ska till Seychellerna?