• 20110723

Banderoll vart beställa?

Hej!

Ni som beställt banderoll till tex festlokalen, var beställde ni ifrån och var ni nöjda med resultatet?
    Har tittat på Calligraphen, men tyckte fraktkostnaden var lite väl maffig.

Tips någon?

Tack på förhand {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden Banderoll vart beställa?
  • Jossis81

vi beställde från calligraphen, dock beställde vi en hel del annat också så då jämnar ju frakten ut sej! är supernöjd med den!

• 20110723

Blir väl att vi beställer därifrån i alla fall :) Tror frakten blev 79:- och banderollen kostade 99:- Känns lite surt att betala nästan lika mycket i frakt Förvånad

Jaja...man gifer sig bara en gång Skrattande

Beställde ni den laminerad?

• Martin582

Jag kan helt klart rekommendera skyltab. Mycket proffsiga banderoller som även kan fås dubbelsidiga. Skyab har snabba leveranser och låga frakter. Jag vet inte om man kan skriva in url här men kolla in skyltab.se

• 20110723
    Martin582 skrev 2011-07-02 07:02:52 följande:
    Jag kan helt klart rekommendera skyltab. Mycket proffsiga banderoller som även kan fås dubbelsidiga. Skyab har snabba leveranser och låga frakter. Jag vet inte om man kan skriva in url här men kolla in skyltab.se
    MuBu skrev 2011-07-02 08:51:02 följande:
    Vistaprint.se gör också banderoller

Tack! Ska genast kolla upp dessa Skrattande

• Aniara4

Jag köpte från Vistaprint. Ett tips är att först registrera sig utan att köpa något. De börjar då bombardera en med erbjudanden. Vi fick rejäl rabatt på en stor banderoll (i samma design som inbjudningskorten och allt annat) och en liten banderoll gratis!

Sen är deras priser lite bra för att vara sanna, de anger t.ex. priser utan moms, och sen tillkommer frakt (så tänk igenom noga och köp allt på en gång, det önskar jag att jag hade gjort). Dessutom anstränger de sig för att sälja på en extraprodukter och uppgraderingar, så det kan ta ett tag att klicka sig fram till kassan.

Men vet man bara om att slutsumman när man ska betala inte är riktigt samma som stod i mailet så är det faktiskt helt ok. Vi är jättenöjda med våra kort, banderoller och annat.

• 20110723
    Aniara4 skrev 2011-07-02 11:21:12 följande:
    Jag köpte från Vistaprint. Ett tips är att först registrera sig utan att köpa något. De börjar då bombardera en med erbjudanden. Vi fick rejäl rabatt på en stor banderoll (i samma design som inbjudningskorten och allt annat) och en liten banderoll gratis!

Sen är deras priser lite bra för att vara sanna, de anger t.ex. priser utan moms, och sen tillkommer frakt (så tänk igenom noga och köp allt på en gång, det önskar jag att jag hade gjort). Dessutom anstränger de sig för att sälja på en extraprodukter och uppgraderingar, så det kan ta ett tag att klicka sig fram till kassan.

Men vet man bara om att slutsumman när man ska betala inte är riktigt samma som stod i mailet så är det faktiskt helt ok. Vi är jättenöjda med våra kort, banderoller och annat.
    Bra att veta :) Tack för tipset!
Svar på tråden Banderoll vart beställa?