• Skumboll

    Tips på weekend-resa?

    Har egentligen ingen möjlighet att åka på bröllopsresa men skulle vilja överraska min gubbe med en kort tur någonstans. Kanske, med lite tur och planering, skulle vi kunna komma bort ett par dagar.

    Har ni tips på något trevligt weekend-resmål? Behöver inte nödvändigtvis vara i sverige.

  • Svar på tråden Tips på weekend-resa?
  • Mace

    Har ni varit i Baltikum? Estland, Lettland och Litauen? De är alla trevliga land.

    Tror det är lättare att tipsa om man vet varifrån ni reser? 

  • bumbibjörn

    Vi e i samma sits som er... har dessutom två små killar. Vi fundera på att åka på kryssning till typ Tallinn o ev lyxa till de m svit. Ska visst va billigt... Vore mysigt att komma iväg bara vi två... Ser fram emot fler tips!!!

  • Skumboll
    Mace skrev 2011-06-27 19:43:47 följande:
    Har ni varit i Baltikum? Estland, Lettland och Litauen? De är alla trevliga land.

    Tror det är lättare att tipsa om man vet varifrån ni reser? 
    Mja, har funderat lite på baltikum. Jag har varit i estland och gubben i lettland men det finns väl inget som säger att vi inte kan åka dit igen. 

    Vi reser från stockholm.
    Och lite värme skulle inte skada! Och jag uppskattar bra shopping!
  • SandraN
    Skumboll skrev 2011-06-27 19:49:59 följande:
    Mja, har funderat lite på baltikum. Jag har varit i estland och gubben i lettland men det finns väl inget som säger att vi inte kan åka dit igen. 

    Vi reser från stockholm.
    Och lite värme skulle inte skada! Och jag uppskattar bra shopping!
    Paris :) kom hem därifrån igår, det är så otroligt vackert dära, finns så mycket att se, mycket shopping oxå
  • Brud  vår 2012

    Barcelona är staden som har  ALLT - god mat o dryck, sol o bad, shopping, osv!!!


    Bien Viaje =)

  • 1700tal
    Brud vår 2012 skrev 2011-06-27 20:53:04 följande:

    Barcelona är staden som har  ALLT - god mat o dryck, sol o bad, shopping, osv!!!


    Bien Viaje =)


    Håller med!!
  • Väduren

    Nu är det några år sedan men jag och sambon trivdes bra i Rom. Vi åkte tor- söndag och det var aldeles lagomt.

  • SnuttisSessan

    Vi är lite inne på Prag om det blir så att vi åker :)

Svar på tråden Tips på weekend-resa?