• Happy72

    Resa mitten av september

    Vi gifter oss den 27/8 och ska ska åka nån gång i september...
    Några tips??

  • Svar på tråden Resa mitten av september
  • Lanin

    Tunisien
    Turkiet
    Cypern
    Mallorca
    Rhodos
    Sicilien

    Har jag hört ska vara fina i september :) rekommenderar inte thailand eller något i Asien då deras regnperiod är just då.

  • Oberon

    Mauritius kan vara riktigt fint under denna period, och det går att få fantastiskta priser.

  • himlenrunthörnet

    Vi åker till Gardasjön i Italien denna period. Blev tipsade om att det skulle vara som bäst då!

  • Dumlas

    Sydvästra USA. Grand Canyon är fantastisk på hösten. San francisco kan också vara underbart på hösten. Eller varför inte Mexico. 

  • KlaraV89

    Jag vurmar för Ibiza stad (absolut inte san antonio) Vackra stränder, god mat, billigt med direktflyg via Ryanair fantastiskt skönt väder i Sep och varmt i vattnet.

  • hoodilady

    Vi ska till Bonaire & Curacau i September... precis innan regnperioden och det är billigare då. (Ligger utanför orkanbältet som härjar runt september).


  • akgosmos

    Vi åker till Dubai 19-30 september då vi vill ha blandning av sol, bad, lyxiga och trevliga restauranger, upplevelser och sevärdheter. Kommer troligtvis vara varmt som attan, men det är vi förberedda på :) Vi fick resan till grymt bra pris, flyg tur o retur, 11 nätter på 5 stjärnigt Hilton med frukost för 8500 per person. Längtar verkligen!

  • Mini2011

    USA!

    Jag och min blivande man gjorde en fantastisk resa till västkusten och Hawaii 16/9-10/10 förra året. Hör gärna av er om ni vill ha tips och råd angående en sån resa.

    Det är den absolut bästa resan vi har gjort och vi kommer göra den igen, men inte som vår bröllopsresa. 

Svar på tråden Resa mitten av september