är så oerhört ledsen, långt!
För att göra en lång historia kort....
Jag ska gita mig om exakt 2 veckor, och resan hit har varit ganska så rolig, att planera är så oerhört spännande och underbart, men en del har för mig framkallat mycket ångset.
Och det är detta med gäster!
Min familj har varit ganska så splittrad under våren, pga utav en massa ouppklarade saker, från länge länge tillbaka, saker som ligger o trycker och som blossar upp ibland! Det slutar med att min näst äldsta syster med man tackar nej till bröllopet, dock med en ursäkt om att hon fylle3 år 1 vecka innan, och dem är bortresta, men det beror osså på annat. Min lillasyster kommer inte, för en grej som hennes kille gjort, hur löjligt som helst känne rjag nu när jag skriver det, men han slog till min MB2 förra sommaren och vägrar att erkänna det o det hela har blivt så mycket större så hon kommer inte!
Sen är det vänner som tackat nej, ganska så många som droppat av.
Tydligen tycks jag dra mig till en massa konstiga människor som inte kan föra sig normalt med andra människor.
1 par hoppade av för 2 månader sen, för att deras dotter jag hör och häpna budat på en kista som jag ovetande osså budat på, och då var dem tvugna att bryta kontaketn??!!!!
1 annat par, vart sura för att vi inte kunde låna ut våran bil för vi behövde den själva då den andra var på lagning, och sen använde dem argumentet, att dem inte hade råd att bekosta våran resa ( vi har inte önskat oss något mer än deras närvar, men OM dem så gärna vill ge ha vi sagt att ge oss pengar så vi kan förgylla våran smekånad ännu mer) för dem är tvugna att köpa en bil för deras gick sönder.
Min bästa killkompis sen 10 år träffar en märklig brud, som inte gillar att han har tjejkompisar, så toffel som han tydligen är, gör han sig av med alla tjejkompisar, och dyker inte upp ens på bröllopet.
Min moster svarar inte ens på OSA datumet, trots en påminnelse 1 vecka innan, att glöm nu inte att höra av er om ni kommer eller inte, 1 vecka efter så blri jag så fruktansvärt irriterad att inte ens min MOSTER kan förmå sig att höra av sig, hon som ändå är 40+ borde väl veta vad OSA betyder, och när jag då(irriterad som få) skriver till henne (hon är ju redan borträknad, men vill höra hennes ursäkt) och frågar om hon inet tänkt svara får jag till svar -Hade jag för fan velat komma så hade jag väl svarat, fattar du trögt! Ehh okay, ytterliggare en i familjen man kan stryka.
Jag blir så ledsen o nu står vi här 2 veckor innan jag ska få bli hans fru, och käner mig så ledsen för att mina närmaste inte är där och firar för min skull.
Eventuellt har vi 6 st till som kommer falla bort, 1 par jobbar och ska ska försöka komma till kvällen.
Dem andra 4 är en familj, som nog inte dyker upp för dem gifte sig igår, och jag är gravid, i vecka 19 och mår fortfarande väldigt dåligt, så när jag väl kom till vigselplatsen som var mitt ute i skogen började jag må skit och började kräkas, jag skämdes och ville inte vara kvar, ingen såg det dock men kanske hörde, o jag hade ingen jag kände mer än brudparet där, så med skam i kroppen vände jag hem, så jag tror tyvärr inte dem kommer, för att lite ge igen=/
Av 65 bjudna så kommer det nog kanske att komma 41, därav 9 vänner resten släkt, om nu inte dessa 6 kommer då blir det 47 gäster och 15 vänner, men med tanke på hur många vi bjudit och hur många vänner som har lämnat oss på vägen så känns det inte så roligt längre!
Av 65 bjudna gäster kom