• himlenrunthörnet

Var trycka festhäfte??!!!!

Var trycker ni era festhäften?! Inser att tiden börjar bli knapp och de två tryckerier jag varit i kontakt med hinner inte före semestern! Jag vill gärna ha hjälp att trycka hela häftet, inte bara fram och baksida som flera nätbutiker erbjuder. Helst ska det ju inte kosta för mycket heller då vi har 100 gäster... Förslag på nätet eller i Örebrotrakten mottages tacksamt!

• Svar på tråden Var trycka festhäfte??!!!!
  • bruden

Har du kollat med Stadstryck? De gör ju det mesta inom tryckning. FInns på Aspholmen

• himlenrunthörnet
    bruden skrev 2011-06-20 17:21:54 följande:
    Har du kollat med Stadstryck? De gör ju det mesta inom tryckning. FInns på Aspholmen
    Tack för förslaget!!! Ska ringa dem imorgon bitti och fråga om de har tid! Har du anlitat dem?
  • bruden
    himlenrunthörnet skrev 2011-06-20 21:52:15 följande:
    Tack för förslaget!!! Ska ringa dem imorgon bitti och fråga om de har tid! Har du anlitat dem?
    Jag har anlitat dem i många år Fråga efter Kent Ekestig om han jobbar kvar
  • himlenrunthörnet

Nu har jag ringt och pratat med Kent Ekestig, men han hade slutat... Men sedan fick jag prata med en annan kille och de skulle återkomma med prisuppgifter. Det verkade i varje fall som de kunde åta sig uppdraget! Hoppas bara att det inte är för dyrt...

• bruden
    himlenrunthörnet skrev 2011-06-21 10:11:13 följande:
    Nu har jag ringt och pratat med Kent Ekestig, men han hade slutat... Men sedan fick jag prata med en annan kille och de skulle återkomma med prisuppgifter. Det verkade i varje fall som de kunde åta sig uppdraget! Hoppas bara att det inte är för dyrt...
    Åhh hade han slutat, trist I och för sig var det några år sen som jag anlitade dem men de var bra, duktiga och billiga De tryckte en medlemstidning som jag var redaktör för.
Svar på tråden Var trycka festhäfte??!!!!