• MaddeåMats

    Malin Weinert, fotograf Skåne

    Jag vill bara tipsa er alla som fortfarande letar fotograf om Malin, malinweinert.se, hon är helt underbar att ha som fotograf!

    Jag återkommer så fort våra bilder kommit, men jag är redan nu helt säker på att de är fantastiska, hon fick oss att känna oss mycket speciella och avslappnade och det var helt super bra att hon följde med mig under dagen för inför fotograferingen med min man var jag helt avslappnad och van vid kameran som då redan följt med mig vid smink och påklädning

  • Svar på tråden Malin Weinert, fotograf Skåne
  • chrpe
    MaddeåMats skrev 2011-06-19 19:37:45 följande:
    Jag vill bara tipsa er alla som fortfarande letar fotograf om Malin, malinweinert.se, hon är helt underbar att ha som fotograf!

    Jag återkommer så fort våra bilder kommit, men jag är redan nu helt säker på att de är fantastiska, hon fick oss att känna oss mycket speciella och avslappnade och det var helt super bra att hon följde med mig under dagen för inför fotograferingen med min man var jag helt avslappnad och van vid kameran som då redan följt med mig vid smink och påklädning
    Wow var inne på hennes hemsoda. underbara bilder hon tar. Jag funderar på att anlita Lisa Wikstrand till vårat bröllop.
  • chrpe
    MaddeåMats skrev 2011-06-19 19:37:45 följande:
    Jag vill bara tipsa er alla som fortfarande letar fotograf om Malin, malinweinert.se, hon är helt underbar att ha som fotograf!

    Jag återkommer så fort våra bilder kommit, men jag är redan nu helt säker på att de är fantastiska, hon fick oss att känna oss mycket speciella och avslappnade och det var helt super bra att hon följde med mig under dagen för inför fotograferingen med min man var jag helt avslappnad och van vid kameran som då redan följt med mig vid smink och påklädning
    Du får gärna berätta vad du tycker om bilderna när de kommit.
  • MaddeåMats

    Bilderna är helt underbara! jag sååå otroligt nöjd! Woho!


    Ni kan se dem på www.malinweinert.se, jag lyckas inte själv klippa ut och klistra in här, ska lägga upp dem bland mina foton med
    Bara att scrolla ner på första sidan så är vi där

  • chrpe

    Underbara kort, förstår att ni är nöjda! Hoppas ni hade en toppen dag.

  • MaddeåMats

    Vi hade verkligen en superduper dag!


    Det enda som var lite synd var att tiden gick alldeles för fort, vi var tvugna att stänga ner vid 2 tiden och vi hade kunnat festa 2 timmar till


    Och Make Up Stores sminkös var försenad med 20 minuter och stank rök

  • chrpe

    Vi får festa till klockan 4 så det känns skönt. Om gästerna blir trötta är det bara att gå och lägga sig och dom som orkar festa vidare kan göra det. Var det Make up Store i Lund? Tråkigt, man vill att allt ska flyta på så bra som möjligt på sin stora dag.

    Hade ni lekar eller liknande under middagen? Hur lång tid tog er middag?

  • Gramson

    Såååå fina ni var! Såg din mans manchettknappar... Nyfike... Var har ni köptvdessa? Tack å hej!

  • MaddeåMats

    Toppen att ni kan hålla på tills 4 om det behövs!
    Make Up Store i Malmö vid Triangeln. Hon verkade jätte bra när jag hade prov-sminket med henne..... men tydligen hade hon lite dåligt omdöme vad det gäller inbokning av kunder.
    Middagen var från kl 18 till kl 21 ungefär och då var det 4 tal och en lek under middagen, och tre-rätters, så middagen gick i ett naffs känndes det som, men sen hade vi present-öppning (ca 30 min) bensträckare (ca 15 min) och sen två lekar till innan tårtan och SEN bröllopsvals, så tiden bara försvann!

    Manchett-knappara köpte jag av en här på BT som annonserade, tror de kostade 150 kr och det var de sååå värda! Tyvärr har jag inte sparat kontaktuppgifterna....

Svar på tråden Malin Weinert, fotograf Skåne