• IdaPierre

    Panik!!! Hittar ingen klänning till min tärna!

    Min syster ska vara min brudtärna, o nu har vi ett problem. Hittar ingen bra klänning till henne. Hon är ganska kraftig så hon vill inte ha någon axelbandslös klänning och helst en "fladdrig" som inte sitter tajt....vi har köpt en till henne men nu tycker inte jag att den riktigt passar till bröllopet. Den känns nästan tråkig. Någon som kan tipsa om fina klänningar till bra priser...vill inte lägga en förmögenhet på den heller.

    Hjälp hjälp hjälpFörvånad

  • Svar på tråden Panik!!! Hittar ingen klänning till min tärna!
  • Aniara4

    Om ni vågar köpa på nätet rekommenderar jag Debenhams, de har så många att man inte ens orkar tita på alla, och de flesta finns även i stora storlekar. Just nu har de dessutom rea.
    www.debenhams.com/women/dresses
    Använd menyn i vänsterkanten för att smalna av urvalet.

  • Maria och Toni
    IdaPierre skrev 2011-06-17 19:11:07 följande:
    Min syster ska vara min brudtärna, o nu har vi ett problem. Hittar ingen bra klänning till henne. Hon är ganska kraftig så hon vill inte ha någon axelbandslös klänning och helst en "fladdrig" som inte sitter tajt....vi har köpt en till henne men nu tycker inte jag att den riktigt passar till bröllopet. Den känns nästan tråkig. Någon som kan tipsa om fina klänningar till bra priser...vill inte lägga en förmögenhet på den heller.

    Hjälp hjälp hjälpFörvånad
    Hej!
    Har du/ni tittat på Bridal Outlets hemsida? Där finns klänningar för tjejer som behöver lite större storlekar. Bridal Outlet har en Outletbutik i Stockholm också. Dessutom ska priserna vara 40-60 % billigare än i butik. Lycka till!

    http://www.bridaloutlet.se/
  • IdaPierre

    Vi har färgtema cerise och ljusgrå så helst i någon av de färgerna...
    Vi har kollat lite på ebay men vafasen hon är ju så kräsen min syrra..hahaha
    Ska absolut kolla de sidor på nätet som ni rekommenderar :)

  • tigerlily

    Kan du inte klä upp den ni har, då? Blinga till den lite, sätta dit nån snygg brosch eller ett glittrigt band under bysten, sy fast lite pärlor eller nåt längst ner, ge henne en elegant sjal till, skaffa henne ett par skitsnygga örhängen och nåt coolt hårsmycke eller nåt sånt? Eller skulle inte det funka?

  • Gwennie
    TerrorMorsan skrev 2011-06-17 23:42:26 följande:
    bonprix.se
    Backar upp det här tipset!
    Bonprix har väldigt mycket festklänninger i t.ex. chiffong som är smickrande för många olika kroppstyper och finns i alla tänkbara storlekar.

    Kanske fungerar någon av dessa:



  • Fossing77

    Den i mitten på inlägget ovan kan jag rekommendera! Har den själv, fast den ljusgrå mönstrade å den e jättefin!

  • TerrorMorsan

    har själv beställt därifrån SUPER =)))) Hoppas du hittar klänning till tärnan =)

  • IdaPierre

    Tack så jätte mycket för era svar...jätte snygga klänningar men hon ska va me o bestämma...hon vill absolut inte ha någon som visar benen, o helst inte någon med smala axelband för hon måste ha en bh med breda axelband..herregud ja blir galen.
    Vi har kommit överrens om att hon inte ska vara tärna...hon ville inte så hon blir våran toastmadame ist. Hon tyckte att det va bättre...Så nu måste ja bestämma en ny tärna...phuu..herregud de ska tydligen inte vara lätt att planera bröllop...

Svar på tråden Panik!!! Hittar ingen klänning till min tärna!