Nån som skall ha fyrkantiga bord?
Någon som som skippar långbord och istället skall para ihop borden 2 &2, dvs så de blir fyrkantiga & sprida ut i lokalen? Eller nån som gjorde så som har bilder?
Någon som som skippar långbord och istället skall para ihop borden 2 &2, dvs så de blir fyrkantiga & sprida ut i lokalen? Eller nån som gjorde så som har bilder?
Vi funderar på att byta till det, eller runda bord, beroende på vad som är möjligt. Jag tycker det är finare och fyller ut lokalen mer. Det verkar dock inte vara så vanligt med fyrkantiga bord, då det är svårt att hitta bra inspirationsbilder.
Lutar på att vi också har det så :)
Vi kommer att ha fyrkantiga bord. Fick komma och kolla på dukningen och så här kommer det ungefär att se ut:
Vi ska ha vigta dukar med spets löpare, i mitten tänkte jag ha ett silverfat med några blockljus på med ett band knytet runt om, sen tänkte jag ha små glas (typ IKEA GALEJ) med typ en ros och brudslöja i placerat några stycken på varje bord, kanske två på varje sida (om man nu kan säga så om ett runt fat;)) och sen på dom andra två sidorna ska de stå vinflaskor och snygga flaskor för vatten.
Va tror ni om detta? Tycker ni jag ska ha några rosblad, kanske på fatet med ljusen eller runt om, kommer nog köra äkta isåfall..
Det är verkligen jättefint med fyrkantiga bord. vi vill också ha det!
men sen gav vi upp för det var lättare för oss att göra bordplacering med ett E-bord med fyra tungor.
men en grej som vi funderade på är att då blir det ju så att vissa kommer att sitta med ryggen mot brudparet. tror ni att det blir konstigt eller tråkigt på nåt sätt?