• fru i augusti

Ögonbrynen? Tips på ställe i Stockholm?

Jag gör oftast inte mer än plockar mellan mina ögonbryn och tar bort lite enstaka hårstrån som står ut. Men nu skulle jag vilja ha fina ögonbryn till bröllopet i augusti. Vet dock inte riktigt vart jag ska vända mig för att få det bra, någon som har tips på någon eller något ställe som är duktiga?
    Skulle vilja komma iväg nu snart en gång, för att se att det blir bra och har sedan tänkt gå en gång till innan bröllopet.
    Och om någon kan förklara vad är det för skillnad på trådning och plockning i resultat på brynen, så blir jag jätteglad?

• Svar på tråden Ögonbrynen? Tips på ställe i Stockholm?
  • annaochmias

Jag skulle också vilja ha tips på bra salonger. Den senaste jag gick till (som faktiskt använde tråd) var inte bra. Ögonbrynen var alldeles för tjocka och ojämna. Vill ha smala ögonbryn men inte pennstreck.

• Ninana

Jag bor i kista och rekommenderar Frisörsalongen mitt emot mac donalds i kista centrum. Tjerna som jobbar där jätte duktiga.

• fru i augusti
    Ninana skrev 2011-06-17 17:15:29 följande:
    Jag bor i kista och rekommenderar Frisörsalongen mitt emot mac donalds i kista centrum. Tjerna som jobbar där jätte duktiga.
    Tack för tipset! Kista är rätt nära mig dessutom Glad.
    Är alla duktiga eller är det någon speciell du rekommenderar?
  • Aniara4

Jag var nyligen och färgade fransar och bryn på salong Envy Me på Kungsholmen, och jag är jättenöjd.  Men kanske inte något för den som likt annaochmias vill ha smala ögonbryn - i alla fall var hon som jag var hos mer inne på ett mer naturligt utseende.

• Biscuit

visage på lästmakargatan är kanon. Hon som jag går hos gör "naturliga" bryn men det är bara att man säger vad man vill ha.

Svar på tråden Ögonbrynen? Tips på ställe i Stockholm?