• zadde

Ni som har denna ring som vigselring..

Hur bredda är diamanterna på eran ring samt hur bred är själva ringen?

• Svar på tråden Ni som har denna ring som vigselring..
  • angelapa

Om det är Tindra från Scharlins så kan jag svara, det är min förlovningsring fast i vitt guld. Själva ringen är 3mm bred och diamanterna ca 1mm/styck

• zadde

tjja

angelapa skrev 2011-06-16 10:14:39 följande:
    Om det är Tindra från Scharlins så kan jag svara, det är min förlovningsring fast i vitt guld. Själva ringen är 3mm bred och diamanterna ca 1mm/styck
    ja det är den fast den kommer inte får ifrån :)bara undra för min ring kommer vara 4 mm bred och ha 2 stenar som är 1e.7 mm *1.7 mm och då kommer dom ju inte vara lika breda som ringen undrar då hur det kommer se ut? hur ser din ut,ut,
  • angelapa

Min ser alldeles fantastisk ut. Har ganska små händer med smala fingrar så den har "rätt" proportioner. Den ser exklusiv och klassisk ut, trots lite slitningar efter vardagligt användande. Jag älskar ringen, mycket för att min älskade valde den utan min vetskap och valde spot-on. Hade inte själv kunnat valt en mer passande ring. Han har även starka önskemål kring vigselringen, vilket är bra då han har väldigt god smak. :)

• zadde

ok låter underbart :) tänkte lite på hur det ser ut när diamanterna inte är lika stora som ringen! vän tänker man på det,det,

Svar på tråden Ni som har denna ring som vigselring..