• AoH

Överraskningsnummer

Vi har tänkt att först köra en vanlig vals och sedan överraska med ett rolig nummer senare under kvällen. Vi har tänkt klä ut oss och köra ett nummer till olika låtsnuttar som klipps ihop. Vi har tänkt börja med att min m2b kommer ut utklädd till hårdrockare och kör "I was made for loving you baby" sen kommer jag ut utklädd i glitter med mera och kör refrängen till systrarna Graafs "You´ve got what I want". Men vilka låtar kan man köra mer? Har ni förslag? Vi ska klippa ihop korta snuttar och köra max 2-3 min. Vi funderar på att ta typ nåt Britney låt eller pojkband och öva in koreografin så att den sitter perfekt. Har ni förslag för vi känner vi har kört fast lite? Gärna roliga låtar med kärlekstema Skrattande

• Svar på tråden Överraskningsnummer
  • chrpe

Rolig idé. Varför inte Grease- you´re the one that I want. Dirty Dancing filmen har många bra låtar. Roy Orbison- Pretty woman, moulin rouge- voulez vou, pulp fiction. Ja det var några som jag kom på. Lycka till! 

• Future Mrs S

Lätt avsluta titanic-style med my heart will go on! :D

greas bra förslag, klassiskt... :)
    den där hemska "let's twist again..
    Macarena?
    Las ketchup grejen?

vad lyssnar ni på för musik ivanliga fall?
    Jätte rolig ide iallafall.. jag hade nog iofs inte velat klä ut mig utan jag hade kört i klänningen.. :) 

• AoH

´Tack f´ör tipsen!  Våra vänner som gifte sig för ett par helger sedan hade övat in nummret från -Dirty Dancing. Med lyft och allt! Skitcoolt! :)

Svar på tråden Överraskningsnummer