• litehemlig

Måste bara få berätta för någon!

Nu är allt färdigt! Vi gifter oss i köpenhamn den förste juli i år! Detta är planerat i all hemlighet och bara våra barn kommer att vara med. Rådhuset är bokat, hotell är bokat, ringen beställd och graverad, förlovningsringen är putsad och klänningen inhandlad!
    Jag är så himla glad! Det känns så rätt att göra på det här viset och just i köpenhamn som är en stad som vi båda älskar!! Å vad jag längtar!

• Svar på tråden Måste bara få berätta för någon!
  • Anonym
    litehemlig skrev 2011-06-16 07:51:26 följande:
    Nu är allt färdigt! Vi gifter oss i köpenhamn den förste juli i år! Detta är planerat i all hemlighet och bara våra barn kommer att vara med. Rådhuset är bokat, hotell är bokat, ringen beställd och graverad, förlovningsringen är putsad och klänningen inhandlad!
    Jag är så himla glad! Det känns så rätt att göra på det här viset och just i köpenhamn som är en stad som vi båda älskar!! Å vad jag längtar!
    Grattis!
  • Anonym (o)

grattis.. vi bestämde oss också i går.. har hattat lite hit o dit och det kommer att bli ett "hemligt" bröllop här också med bara de allra närmaste närvarande...fast de vet inte om det ännu... julafton blir det (trots alla syrliga kommentarer jag fick när jag frågade om det här på BL)

Det kommer bli en underbar dag för oss båda du TS för vi får det som vi vill ha det..

Grattis till dig

• litehemlig

Tack! Man måste välja ett sätt som känns rätt och göra det för sin egen och kärlekens skull. Jag gillar att gå på stora bröllop men det är inget sätt jag själv vill vigas på. :) Det här känns så perfekt!
    Grattis till dig med!

• Väduren

Grattis vi går i samma tankar men har inte riktigt bestämt var och när än.

• Mikina

Vad härligt!
    Så underbart att man får lov att göra på sitt egna sätt! Jag själv vill ha alla vänner på plats och ett hejdundrande kalas, men det passar ju verkligen inte alla.
    Hoppas (behövs egentligen inte) ni får en fantastisk dag och ett ljuvligt minne!!

• Anonym

Grattis vad roligt lyck atill med allt O jag håller med køpenhamn er en underbar stad därför jag gifter mig med en dansk hahah

• litehemlig

Nu är ringarna hämtade (lämnade in förlovningsringen för glänsning och det blev så fint ihop med vigselringen!), kläder till M2B är inhandlade, smink och nagellack är också inköpt. Bara kläder till vår dotter och skor till mig som fattas, men jag vet ungefär vilken modell. Det närmar sig med stormsteg!

Svar på tråden Måste bara få berätta för någon!