• Jag han

var kan man köpa tiaror i butik?

Håller på att vela ihjäl mig om mitt hår!! Jag blir så förbannad på mig själv!

Slöja el inte, tiara el inte, utsläppt el inte...

Har hur som helst kommit in på tiaror som jag aldrig velat ha förrän nu.. :)

Kan ju vara lite fint om man vill ha utsläppt. Var kan man köpa billiga i butik?

Är det fint med tiara+ slöja, eller är det för mycket?

• Svar på tråden var kan man köpa tiaror i butik?
  • Chicita

Glitter har lite enklare tiaror. Annars är det väl bröllopsbutikerna som gäller

• Ullis85

Jag rekomenderar starkt att beställa från ebay, billigt, jätte fina, och inte alls dyra. Plus väldigt snabba leveranser om du beställer från England.

Tiara och slöja är är super fint tillsammans. Köpte min slöja på ebay blev så nöjd, längtar verkligen till jag får ha på mig den. 30/7 Skrattande

• Mirjami

Håller med Chicita om Glitter. Vi har i Borås en butik som heter UVX också, ett piercing och smyckesställe. Vet ej om de finns på fler ställen men det är en riktig bling-bling nutik jag älskar att shoppa på. De har tiaror och miljoner annat glitter!

• Jag han

Tack för era svar! Ska kika på glitter. Vill inte ha något stort, utan mer åt dadem hållet.

Hoppas jag lyckas bestämma mig nån gång bara...

• c4trin

Beror ju på var du bor, men i Helsingborg finns iaf en bröllopsaffär med en hel hylla med många underbara tiaror och diadem. Köpte min där. Borde finnas liknande i andra städer

• Kall

Jag hade slöja och tiara som jag köpte på Lillys i Stockholm. Tänkte också ett tag innan att det kanske skulle bli för mycket, men jag kände mig hur fin som helst när jag provade det! 

Svar på tråden var kan man köpa tiaror i butik?