Brudskålen
Vad ska ni ha för mousserande/champagne till brudskålen? Ge gärna tips på mousserande under 100 kr som inte är så söta.
Vad ska ni ha för mousserande/champagne till brudskålen? Ge gärna tips på mousserande under 100 kr som inte är så söta.
vi ska ha ett vin som heter wild strawberry på systembolaget, min blivande tycker inte om champanje så vi valde detta :) en glasflaska med bara en svart ettikett på. jättegott :)kostar typ 70 kr 13%.
Tror vi kör på Billabong både med och utan alkohol. Den alkoholfria är riktigt god!
Testa den här!! Den är heeelt underbar!! (OBS!!! Många som inte gillar Rosévin annars tycker att den är supergod!)
De Vergy Prestige Rosé (nr 5557)
Själv tycker jag inte om champange alls, men Asti Chinsano (tror att det stavs så) tycker jag är helt ok. Lite åt det sötare hållet men inte alls sliskig som de annars kan vara Den kommer vi nog att ha, med en fusen jordgubbe i så att den hålls kall :)
Till brudskålen kommer vi servera Rotari rosé. Den finns även som "vanlig", alltså inte rosé. Kostar 99 kr, så det är precis under 100-lappen.
Den är supergod och är inte söt. Prova den!
rené barbier ska vi ha som mousserande, kostar 70 kr.
Vi ska dricka sangria! Billigt skitvin och fanta citron