• tobbicar

    glad :)

    ja är så himla glad :) såå lycklig att ja ska gifta mig, en dröm har gått i uppfyllelese :) jag har äntligen hittat mannen i mitt liv, ja har haft sådan otur med kärleken innan jag träffade min älskade tobias, vi har bara vara tillsammans två år när vi gifter oss i augusti men de gör inte ett skit :) för jag vet att han älskar mig och jag älskar honom, jag har aldrig känt mig så älskad av någon annan man, även om jag blir skitlack när han inte plockar undan efter sig, el låter skägget växa fast han vet att ja inte gillar de, så gör inte det något, jag älskar honom ändå :) det känns så bra :) igår köpte vi en volvo så vi skoja om att det bara e vovve villa och bebis som fattas nu :) det känns så jäkla bra :) jag har underbara vänner  och familj som alltid ställer upp det känns så overkligt, kan man ha de så här bra? jag längtar så himla mycke til vår bröllopsdag :)
    va bara  tvungen att skriva av mig :)

  • Svar på tråden glad :)
  • tobbicar

    haha skål :) dricker faktisgt lite vin :) är ni lycka lyckliga som jag? :)

  • TheD
    tobbicar skrev 2011-06-15 18:26:56 följande:

    haha skål :) dricker faktisgt lite vin :) är ni lycka lyckliga som jag? :)


    JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
  • MochN

    jag är har precis förlovat mig och vi planerar bebis till 2012 och snackar om att ställa till med bröllop 2013!

    en engång grattis!

  • tobbicar
    MochN skrev 2011-06-15 18:35:04 följande:
    jag är har precis förlovat mig och vi planerar bebis till 2012 och snackar om att ställa till med bröllop 2013!

    en engång grattis!
    vi planerara oxå bebis 2012  :) efter vår thailandsresa i januari :)
  • TheD
    tobbicar skrev 2011-06-15 18:38:51 följande:
    vi planerara oxå bebis 2012  :) efter vår thailandsresa i januari :)
    Vi åker på bröllopsresa september/oktober 4 veckor... och bebis är det tal om ;)
  • MochN
    tobbicar skrev 2011-06-15 18:38:51 följande:
    vi planerara oxå bebis 2012  :) efter vår thailandsresa i januari :)
    vad kul!! vi ska börja med bebisverksan efter våran resa till london i sommar :)
    TheD skrev 2011-06-15 18:40:31 följande:
    Vi åker på bröllopsresa september/oktober 4 veckor... och bebis är det tal om ;)
    vad kul! vart ska ni åka på bröllopsresa?
  • tobbicar

    åhh 4 veckor avvis ja blir :) vart bär det av :)  shit det känns så stort när man pratar bebis :) ja käånner mig fortförande som 15 fast ja är 25 om tv månader :)hur gamla är ni?

  • MochN

    jag är 27 år och det känns helt ovärkligt att man sitter och planerar bebis och pratar bröllop men den mannen man älskar!

Svar på tråden glad :)