• sereni­ty
    Äldre 14 Jun 14:58
    4346 visningar
    15 svar
    15
    4346

    2 Juli 2011, finns det fler?

    Gifter mig med mitt livs kärlek kl 14.00 den 2 Juli 2011.


     


    Finns det fler som gifter sig samma dag?


    2 Juli 2011 - from here to eternity
  • Svar på tråden 2 Juli 2011, finns det fler?
  • EmmaSt­ina
    Äldre 14 Jun 15:06
    #1

    Vi gifter oss kl 17 2 juli =)

    Börjar du bli nervös??? det är ju liksom bara 18 dagar kvar =S Jag är skitnervös!

  • Nummer­5
    Äldre 14 Jun 20:45
    #2

    Vi gifter oss 13.30 den 2:e juli. :)

  • TrueLo­ve
    Äldre 14 Jun 21:25
    #3

    Vi gifter oss kl. 17.00 den 2e juli. Längtar!! :)

  • MissNi­na
    Äldre 14 Jun 21:27
    #4

    Vi gifter oss 15,30 den 2:a Juli Längtar... =)

  • sereni­ty
    Äldre 17 Jun 14:51
    #5
    EmmaStina skrev 2011-06-14 15:06:31 följande:
    Vi gifter oss kl 17 2 juli =)

    Börjar du bli nervös??? det är ju liksom bara 18 dagar kvar =S Jag är skitnervös!

    jag är faktiskt otroligt lugn fortfarande, trodde jag skulle vara jätte nervös nu.. =)


     


     


    ringde och beställde blommorna idag! har ni andra mkt kvar att göra?


  • SSeger­berg
    Äldre 18 Jun 19:29
    #6

    Ja  vi gifter oss också den 2:e juli kl 15.00. Underbart! det ska bli såå kul! Jag tycker inte att vi har så mycket kvar. vi ska binda ihop våra festhäften nu och under den kommande veckan skall vi ringa och dubbelkolla med tid för cateringfirman och meddela antal gäster. Sen är det bara att börja packa ner lite uppläggningsfat och dekorationer lite mer strukturerat. Sen är det bara att njuta! Grattis till er alla!

  • sereni­ty
    Äldre 18 Jun 21:34
    #7

    jag har bara lite småplock i klädväg kvar att köpa och ska göra detta på onsdag..


    sen är det bara att vänta in den stora dagen


  • Julibr­ud
    Äldre 18 Jun 21:59
    #8

    Gifter mig också den 2 Juli kl 16:00, och fortfarande ganska lugn :)
    Åkte förbi en kyrka idag med ett brudpar som precis skulle gå in i kyrka, men då sög det till bra i magen, en bra känsla såklart :)  Lycka till alla!

  • sereni­ty
    Äldre 19 Jun 11:10
    #9

    så härligt att det är under 14 dagar kvar nu!


    en liten fråga, hur många gäster har ni bjudit till era bröllop?


  • Julibr­ud
    Äldre 19 Jun 14:45
    #10
    serenity skrev 2011-06-19 11:10:46 följande:

    så härligt att det är under 14 dagar kvar nu!


    en liten fråga, hur många gäster har ni bjudit till era bröllop?


    Vi kommer bara vara närmaste släkt och vänner, vi har bjudit 30 st
  • fiffil­ina
    Äldre 19 Jun 15:08
    #11

    Jag gifter mig med min stora kärlek den 2 juli 15.00 vi har massor kvar men jag är ändå otroligt lugn. Klänningen är bestämd, maten är bestämd och lokalen efteråt. Ja så är ju kyrkan bokad och allt sånt klart då. Men då vi bestämt allt med ganska kort varsel så får det bli det bästa vi kan göra. Huvudsaken är ju ändå att vi ska gifta oss Skrattande

  • Julibr­ud2011
    Äldre 19 Jun 16:51
    #12

    Ja, klockan 15:00 smäller det!! Just nu känns det otroligt rörigt, fast det mesta är spikat. Det gäller att knyta ihop allt nu bara, och handla det sista.
    Känner mig nästa mest nervös över att det ska bli stressigt,  med typ fotografen, att barnen ska krångla osv...

  • fiffil­ina
    Äldre 19 Jun 19:03
    #13
    Julibrud2011 skrev 2011-06-19 16:51:14 följande:
    Ja, klockan 15:00 smäller det!! Just nu känns det otroligt rörigt, fast det mesta är spikat. Det gäller att knyta ihop allt nu bara, och handla det sista.
    Känner mig nästa mest nervös över att det ska bli stressigt,  med typ fotografen, att barnen ska krångla osv...
    Här är nästan inget spikat men det löser sig. Vi ska försöka ha ett så opråligt bröllop som möjligt så det får bli lite spontant alltihop. Planen är klar, vi vet hur vi vill ha det. Som du säger ska vi också bara knyta ihop allt. Sen vet man ju att  allt kan händaFörvånad Barnen är 9-13 år så jag hoppas de sköter sig men man vet ju aldrig. Sen önskar man sig ju strålande sol och glada gäster. Resten löser sig 
  • Julibr­ud2011
    Äldre 20 Jun 11:56
    #14

    Ja, det är faktiskt så att allting löser sig!! Och sol och glada gäster, det kan man bara önska sig!
    Våra barn är mindre, 4 & 6 år, och är väldigt liviliga minst sagt. De kommer dock bara var med under fotografering och vigsel, eftersom jag vet att de inte gillar att sitta stilla, även om vi inte ska ha en stel middag så blir det ju kanske ändå lite tal och så.
    Nu har man väntat på denna dagen i över ett år ! Men pirrig är jag.
    Vi ska ha ca 80 gäster.

    Lycka till alla!

  • sereni­ty
    Äldre 20 Jun 18:24
    #15

    fick hem det näst sista, men ack så viktiga detalj till min outfit idag. Nämligen min bh
    har letat som en tok men inte hittat någon jag riktigt trivs med.. men idag kom den, beställde en
    wonderbra från www.asos.com och det är nog den skönaste bh jag någonsin haft. Trots att den är
    axelbandslös så satt de så himla skönt. Blev så himla lycklig över detta att jag bara kände att jag behövde
    dela med mig av detta till någon.. haha..


    Så nu fattas bara strumpbyxor, dessa inhandlas på onsdag. Men jag tror nog att vid bra väder kör jag utan så det inte blir för varmt under klänning och underkjol.


    Är så nyfiken, hur ser era klänningar ut?


    2 Juli 2011 - from here to eternity
Svar på tråden 2 Juli 2011, finns det fler?