• Emblas Mamma

neeeej!!!!!!!!!

JAG BLIR GALEN!!!
    JAg lipar ihjäl mig nu! FAN! Där rann bägaren över ORDENTLIGT!
    Det är nu jag känner att det bara är jobbigt att gifta sig och om det verkligen är VÄRT det!?

OCh egentligen är det väl en skitsak som fått mig ur gängor.

JAg har suttit i två timmar och skrivit ut festhäften (huvudvärk JA) - på dyra papper med färg och allt,
    OCH SÅ HAR JAG MISSAT ETT NAMN!!!!  AAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Jag behöver bara få utlopp för mina känslor nu!
    Är riktigt arg och sur på mig själv.. ÄNDÅ gick jag igenom det tusen gånger! =(

ÄR så trött på det här nu! Längtar till på Lördag för då är det klart!

Snälla pappa ska köpa nya papper åt mig!

• Svar på tråden neeeej!!!!!!!!!
  • Amejuli

Stackare. Förstår verkligen din frustration! Själva lyckades vi skriva fel internetsida i alla invjudningskort i våras och det känns verkligen hopplöst när sånt händer.

Skönt att du har en snäll pappa och hoppas du får ordning på det hela även om det tar en del extra tid!

Stort lycka till!

• Emblas Mamma
    Amejuli skrev 2011-06-14 10:16:25 följande:
    Stackare. Förstår verkligen din frustration! Själva lyckades vi skriva fel internetsida i alla invjudningskort i våras och det känns verkligen hopplöst när sånt händer.

Skönt att du har en snäll pappa och hoppas du får ordning på det hela även om det tar en del extra tid!

Stort lycka till!
    lika irriterande det! =( =(
    Hur gjorde ni med inbjudan sen då?? Gick det att ordna?

Det värsta är väl att jag får så dåligt samvete för det här tjocka pappret, håller alla häfterna i händerna och känner hur dum jag är mot moder natur..
  • Loche

Åh, sånt är så irriterande!!
    Som när jag beställde tryckta servetter och skrev fel datum,,, man undrar ju om man är frisk när man gör sån!!

• Miceme

Jag gjorde samma sak som tur är hade jag papper hemma så att det räckte och när jag väl fick till det i word (för texten ville flytta sig hela tiden, inget ville som jag och klockan närmade sig 01:00) ja då tog bläcket i skrivaren slut!!

Så mitt tips är att se till att du har färg till skrivaren hemma också.

Jag bor på en ö och det finns inget sådant att köpa här utan jag fick beställa på nätet, det var en lång väntan....

• Emblas Mamma

Aj, det är visst inte bara mig det händer :P Vilka jobbiga historier ni berättar!! Hu!
    Annars är jag rätt klumpig av mig! ;)

Men bläck har vi som tur är! Det är ju verkligen pricket över i.et om det skulle ta slut när vi väl skaffat papper!
    haha.
    Men nu ska jag iväg och köpa papper.
    Har gömt undan alla misslyckade festhäften i garderoben så jag slipper se dom!
    Ska låtsas som att jag precis börjat!

• Helena Mikael

Men hjärtat!! Fy va sånt suger!!
    Samma sak hände mig när jag gjorde Kyrkprogramen...
    En Vers som kom med dubbelt och felstavat i överskriften...
    Men jag skiter i det...

Vi får nog alla inse att det nog inte kommer blir felfritt.
    Nån kommer vara gift med nån dem inte känner, nån kommer ha nytt jobb? ;) etc.

Glöm inte av att ha kul under tiden.
    Låt någon annan göra utskriften 2:a gången så du slipper göra allt 1 gång till.
    Ta hjälp och ägna dig sjäv åt ett fotbad och en Box vin ;)

*Glöm inte av dig själv *

• salsa775
    Emblas Mamma skrev 2011-06-14 10:40:51 följande:
    Aj, det är visst inte bara mig det händer :P Vilka jobbiga historier ni berättar!! Hu!
    Annars är jag rätt klumpig av mig! ;)

Men bläck har vi som tur är! Det är ju verkligen pricket över i.et om det skulle ta slut när vi väl skaffat papper!
    haha.
    Men nu ska jag iväg och köpa papper.
    Har gömt undan alla misslyckade festhäften i garderoben så jag slipper se dom!
    Ska låtsas som att jag precis börjat!
    Nej, det händer inte bara dig!
    Vi önskar oss pengar ist för present, men i inbjudan lyckades jag glömma 
    skriva till kontonummer..smart!?
    Men det går ju att sms o ringa så det löste sig:) 
  • Semlorna

Försök släppa sånna där småsaker, det är inte värt det att bli så upprörd.

• Cantaton

Åh, vad jobbigt. Men tänk nu på att snälla pappa fixar och att allt kommer att lösa sig

• bruden

Jag förstår känslan. Jag var så ivrig med inbjudningskorten så jag glömde att skriva dit blivandes namn...FörvånadSkämsJust ego och korkat av mig att dessutom hinna posta allesammans innan jag upptäcker det. Jahapp, bara att sätta igång och höra av sig till alla, beklaga det allvarliga felet, ta alla garv och utskällningar (de på hans sida, förståeligt) och illa kvickt göra om dem och posta nya.
    Trots att jag jobbar som grafiker och VET att ALLT ska KORREKTURLÄSAS så var jag för ivrig. Det straffades med dubbla kostnader för inbjudningarna. Nåja, gör om, gör rätt... 

• Darling Daisy
    bruden skrev 2011-06-14 13:47:50 följande:
    Jag förstår känslan. Jag var så ivrig med inbjudningskorten så jag glömde att skriva dit blivandes namn...FörvånadSkämsJust ego och korkat av mig att dessutom hinna posta allesammans innan jag upptäcker det. Jahapp, bara att sätta igång och höra av sig till alla, beklaga det allvarliga felet, ta alla garv och utskällningar (de på hans sida, förståeligt) och illa kvickt göra om dem och posta nya.
    Trots att jag jobbar som grafiker och VET att ALLT ska KORREKTURLÄSAS så var jag för ivrig. Det straffades med dubbla kostnader för inbjudningarna. Nåja, gör om, gör rätt... 
    Hahahaha, förlåt men du fick mig verkligen att skratta! Helt underbar historia (för mig som inte drabbades av det, alltså!!!).
  • Cantaton
    bruden skrev 2011-06-14 13:47:50 följande:
    Lite gulligt på nåt sätt :) Men du lär ha fått ta emot en del garv och utskällningar, och det är ju mindre kul...
  • bruden

Nu i efterhand kan jag bara klandra min egna klantighet men nog var det jobbigt att ringa och mejla de man bjudit. Jag menar, hur man än skriver så får man intrycket av att de på hans sida måste tycka jag är ego. "Varför skrev du bara ditt namn?", "Hur kunde du missa hans namn?" osv... En läxa jag aldrig ska göra om, det lovar jag

• EmmaStina

Jag har just insett att jag stavat fel på några namn till bordsplaceringen... På det dyra fina pappret som vi bara har exakt antal ark som bbehövs av... Men som sagt, det är bara att le och se glad ut o göra om. Världen går nog inte under av det... Flört

Svar på tråden neeeej!!!!!!!!!