• Pingst­2011
    Äldre 13 Jun 22:15
    1941 visningar
    7 svar
    7
    1941

    Vår dag i bilder och ord

    I lördags blev vi man och fru! Nervöst underbart och fantastiskt!


    Allt kommer att finnas återberättat här: www.sigridkarlsson.se


    De första bilderna kom idag :)


     

  • Svar på tråden Vår dag i bilder och ord
  • Äldre 13 Jun 22:21
    #1

    Vad härligt det verkar! Vackra bilder på dig och din man - ni ser så lyckliga ut! Stort grattis!!!

  • Äldre 19 Jun 22:55
    #2

    Grattis, fina bilder! Gillade buketten mycket.

  • Pinkgr­ape
    Äldre 19 Jun 23:07
    #3

    Grattis! :) Vilka otroligt vackra bilder och så fina ni var! :D
    Måste bara få fråga också, är der era hundar?


    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • CiaLia
    Äldre 19 Jun 23:29
    #4

    otroligt vackra ni var, grattis till er och all lycka i livet. Får man fråga var din man hade köpt sin kostym ifrån?
    Vill ha exakt den grå färgen tll min karl men är inte lätt å hitta just den gråa nyansen man vill ha därför undrar jag. 

  • Pingst­2011
    Äldre 20 Jun 07:20
    #5
    Pinkgrape skrev 2011-06-19 23:07:15 följande:
    Grattis! :) Vilka otroligt vackra bilder och så fina ni var! :D Måste bara få fråga också, är der era hundar?
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape

    Tack! :) Ja det är mina engelska bullterriers, ett syskonpar på snart 4 år :)
  • Pingst­2011
    Äldre 20 Jun 07:22
    #6
    CiaLia skrev 2011-06-19 23:29:26 följande:
    otroligt vackra ni var, grattis till er och all lycka i livet. Får man fråga var din man hade köpt sin kostym ifrån? Vill ha exakt den grå färgen tll min karl men är inte lätt å hitta just den gråa nyansen man vill ha därför undrar jag. 

    Tack :) Den är köpt på MQ förra året men de ska fortfarande ha kvar den i sortimentet, finns tillhörande väst med. Men vi hyrde en i samma färg som min klänning :)
  • Pinkgr­ape
    Äldre 20 Jun 10:13
    #7
    Pingst2011 skrev 2011-06-20 07:20:23 följande:
    Tack! :) Ja det är mina engelska bullterriers, ett syskonpar på snart 4 år :)
    De var ju bara alldeles för söta :) Vi har länge velat ha en sådan hund, men just nu lutar det åt en staffordshire bullterrier. Jag visade bilden för min blivande och han smälte direkt, jättefin :)
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
Svar på tråden Vår dag i bilder och ord