• Doris

Liveband i Skåne?

Tänkte höra om någon kan rekommendera ett liveband till bröllopsfesten som kan få i gång festen ordentligt. Gärna ett coverband. Festen ska vara i Malmö.

• Svar på tråden Liveband i Skåne?
  • solros1
    Doris skrev 2011-06-13 21:28:42 följande:
    Tänkte höra om någon kan rekommendera ett liveband till bröllopsfesten som kan få i gång festen ordentligt. Gärna ett coverband. Festen ska vara i Malmö.

Vi ska ha coverbandet Jogges på vår bröllopsfest 3 september... vet inte hur de är men vi hoppas på både drag o lugnt.

De har varit väldigt snabba på att svara på alla mina femtioelvatusen frågor i alla fall och det har varit toppen.

Nåpn som har haft dem på sitt bröllop eller har hört dem nyligen????

• Doris

Puffar....

Är det verkligen ingen som har något förslag på bra band, gärna ett mindre med 2-3 pers, som kan spela i Malmö?

• andersson1970

Det finns folk i Malmö som kör singback oxå, om man känner för det. Dvs 1-2 pers som sjunger till förinspelad musik. Lite billigare alternativ dessutom om man inte har så stor kassa men ändå vill ha "mer" än en trubadur kanske.

• elinmartin

Jag har ett band som jag kan rekomendera varmt, vi kommer själva att ha dem. De är underbara under middagen, de håller i snappvisor och kör vitsar och får verkligen alla på ett fest humör.
    Bandet heter Othellos, det är Klemens som håller i dem och jag tror han bor i Malmö men de kör runt och spelar.
    Kankse inte de billigaste bandet men absolut det bästa. Önskar jag hade några härliga klipp från dem.http://www.klemus.se/

• Pernillapernilla
    elinmartin skrev 2011-08-19 20:44:08 följande:
    Jag har ett band som jag kan rekomendera varmt, vi kommer själva att ha dem. De är underbara under middagen, de håller i snappvisor och kör vitsar och får verkligen alla på ett fest humör.
    Bandet heter Othellos, det är Klemens som håller i dem och jag tror han bor i Malmö men de kör runt och spelar.
    Kankse inte de billigaste bandet men absolut det bästa. Önskar jag hade några härliga klipp från dem.www.klemus.se/
    De är jätte bra!! Men de var tyvärr upptagna när vi skulle gifta oss... Så vi bokade Jogges... De verjade oxå jätte bra!!!
  • Vichy

Kolla med folk på musikögskolan eller ett musikfolkis!

Bra folk kan jag lova. (De har ju ändå gjort inträdesprov för dessa utbildningar).

Hör av er till kansliet eller expeditionen på skolan och säg vad ni är ute efter. De hjälper er garanterat att komma i kontakt med rätt folk! :) 

Svar på tråden Liveband i Skåne?