• Met

Titanringar - visa era

Är sugna på titanrng både till förlovning och vigsel och är nyfikna på att se andras, så lägg gärna in bilder på hur era ser ut, både förlovningsring och vigselring.

• Svar på tråden Titanringar - visa era
  • Gwennie

Efter 6/8 blir det här ringkombinationen på mitt finger. Båda ringarna är av märket Titanium 3D, T-71.

• Met
    Gwennie skrev 2011-06-13 20:16:09 följande:
    Efter 6/8 blir det här ringkombinationen på mitt finger. Båda ringarna är av märket Titanium 3D, T-71.

Snyggt! Verkligen min stil. Vad har du för bredd på dem? 5mm och 3mm?
  • Gwennie
    Met skrev 2011-06-13 21:28:38 följande:
    Snyggt! Verkligen min stil. Vad har du för bredd på dem? 5mm och 3mm?
    3mm och 2mm.
    Har haft bredare förlovningsring på 5mm tidigare, men kände att om jag ska ha en ring till måste båda vara smalare och jag är jättenöjd. Känns mycket bekvämare så här :)
  • Met
    Gwennie skrev 2011-06-13 21:30:56 följande:
    3mm och 2mm.
    Har haft bredare förlovningsring på 5mm tidigare, men kände att om jag ska ha en ring till måste båda vara smalare och jag är jättenöjd. Känns mycket bekvämare så här :)
    Aha. Vad är det för storlek på diamanterna?
  • Gwennie
    Met skrev 2011-06-13 21:34:02 följande:
    Aha. Vad är det för storlek på diamanterna?
    7 st 0,01ct. Får inte plats större... ;P
  • Met
    Gwennie skrev 2011-06-13 21:35:00 följande:
    7 st 0,01ct. Får inte plats större... ;P
    Jättefint!   Om du bara skulle haft 3mm ringen som förlovningsring skulle den känts för smal ensam då?
  • prinsessanogrodan

Mina ringar, från titanringar.com.  Förlovningsring Always Together 6 mm bred, blank yta, 12 x 0,02 carat diamanter, halv kupad. Vigselring Close Together 3 mm 12 x 00,2 carat diamanter,blank yta, halv kupad.
    Bilden är lite suddig dock.
  • prinsessanogrodan

Lite bättre bild.
  • Met
    prinsessanogrodan skrev 2011-06-13 21:39:14 följande:

Mina ringar, från titanringar.com.  Förlovningsring Always Together 6 mm bred, blank yta, 12 x 0,02 carat diamanter, halv kupad. Vigselring Close Together 3 mm 12 x 00,2 carat diamanter,blank yta, halv kupad.
    Bilden är lite suddig dock.
    Verkligen snygg kombo! Vet inte om jag har för små fingrar för att bära upp 9mm ring dock...8mm sammanlagt är nog max...
Svar på tråden Titanringar - visa era