Hur räknar man??
Jag sitter här och funderar på vart pengarna ska ta vägen. Vad missar jag?? Snälla hjälp mig.
Kläder: Min klänning, min m2bs väst och vår sons utstyrsel får vi från m2bs föräldrar i bröllopspresent. Svärmor ska sy det.
Tärnorna köper sina egna klänningar och marskalkerna fixar egna kläder.
alltså, 0kr Blommor: Brudbuketten får vi från min chef, resterande blommor ska jag göra själv (är florist) och köper in till inköpspris. Tärnbuketter, corsage till marskalker och bordsblommor
kanske max 2000kr med skålar Tårta: en kompis ska göra cupcakes och en liten tårta för oss att skära. Jag har ingen aning om pris här, hon har svårt att ta betalt för sig, vad brukar man betala för cupcakes till ca 50 pers?
pris: ???? Bil: En kompis till m2b kör sin bil
0kr Hår: Min lillasyster är frisör så hon gör mitt hår. Dock kanske jag ska sätta i hårförlängning beroende på vad det skulle kosta så där kanske det blir en summa:
Pris: blir det under 2000kr så blir det nog hårförlängningen, själva uppsättningen 0kr Skor: inhandlade för 355kr smycken: halsband är köpt, har haft öronen uttöjda förut men precis tagit ur dem så det kanske blir några örhängen. kanske en stel armring i silver om jag hittar någon
pris: ca 500kr inbjudningar mm. inbjudningarna gick på ca 300kr. nu ska vi göra festhäften och vigselprogram så kanske ....
pris: ca 700kr Ring: ett enda stort frågetecken!! har en del guld att använda men har inte fått något prisförslag än
pris: hoppas komma under 4-5000kr Mat: vi ska ha kallskuret med; tunna köttskivor, potatissallad, grönsallad, pastasallad, paj, kyckling tunnt skivat och bröd
pris: ???? vad ska man räkna ca pris på det? Alkohol: m2b ska ta en tripp till tyskland och räknar med ca:
pris: 3-4000kr lokal: pris 1900kr Har jag missat något?