• Humlan66

Överasska med låt i kyrkan, men vilken ? Hjälp tack

Jag tänkte att jag ska försöka överasska min blivande med en trubadur som kommer in i kyrkan och sjunger en låt för min man. Men vilken låt ?
    Ni kan väl vara gulliga och ösa på med förslag till mig ? Kanske någon gjort samma sak ?
    En kärlekslåt med alla dom rätta orden dock inte FÖR tårdrypande men ändå glad =)

Tack på förhand

• Svar på tråden Överasska med låt i kyrkan, men vilken ? Hjälp tack
  • pimory

han ser ut som en karl.....  :P

• lilja

Du e min man, med Helen Sjöholm.
    Tänkte sjunga den själv på vår bröllopsfest!

• Liina86

Jag och min blivande har valt solona "För kärlekens skull" och "You're the inspiration" tillsammans. Som in- och utgång har vi "En vänlig grönskas rika dräkt" och "Underbart" på tvärflöjt

Sen kommer en av mina bästa vänner att sjunga "Annie's song" som jag valt i hemlighet och min blivande har valt en hemlig till mig som hans bästa vän ska sjunga. Är sååå nyfiken på vilken han valt för i vanliga fall lyssnar han bara på extrem hårdrock och en av mina vänner som vet vilken låt det är sa att hon grät när hon lyssnade på den.

• Humlan66
    Liina86 skrev 2011-06-12 23:00:48 följande:

Jag och min blivande har valt solona "För kärlekens skull" och "You're the inspiration" tillsammans. Som in- och utgång har vi "En vänlig grönskas rika dräkt" och "Underbart" på tvärflöjt

Sen kommer en av mina bästa vänner att sjunga "Annie's song" som jag valt i hemlighet och min blivande har valt en hemlig till mig som hans bästa vän ska sjunga. Är sååå nyfiken på vilken han valt för i vanliga fall lyssnar han bara på extrem hårdrock och en av mina vänner som vet vilken låt det är sa att hon grät när hon lyssnade på den.

Låter helt underbart
Svar på tråden Överasska med låt i kyrkan, men vilken ? Hjälp tack