Fräntorps Folkets hus - går det att hyra?
Hej!
Någon som vet ifall det fortfarande går att hyra Fräntorps folkets hus? På hemsidan står att de för tillfälligt inte tar nya festbokningar.
Men någon som har erfarenhet från lokalen det senaste året?
Hej!
Någon som vet ifall det fortfarande går att hyra Fräntorps folkets hus? På hemsidan står att de för tillfälligt inte tar nya festbokningar.
Men någon som har erfarenhet från lokalen det senaste året?
Hej!
Vi skall hyra Fräntorps folkets hus på lördag för vår bröllopsfest, och när du skall boka Fräntorp går du in på den här sidan; www.bok.goteborg.se/SearchFacilityObject.action
och det kommer upp tre kolumner, du fyller i följande; Möte - Nordost - Möte&Festlokal
Sen klickar du på Fräntorps folkets hus Samlingssal A möte. Och där finns bokningsschema som du kan boka den tid du vill ha :)
Vi var och kollade på lokalerna för ett par veckor sen, det är jättefräscht och fint! Lummigt utanför och inuti är det rymligt, bra ljudanläggning som ingår, väl utrustat kök m.m Man får mycket för pengarna!
Åh, gött med svar så fort! Tack! Kul att höra att lokalen verkar bra!
Ska inte gifta mig förrän sensommaren 2012, men det verkar ju vara dags att dra igång planeringen en del i alla fall.
Vad kostar det för er att hyra lokalen? Har ni hyrt en extra dag för att hinna med dukning och sånt? Blir det dubbelt så dyrt då eller har ni fått till någon bra deal?
Lycka till på lördag, hoppas det blir lyckat!
Hej igen!
Vi har bokat fredag 14-22, lördag hela dagen och söndag fram till 14. Tror vi betalar 3440:- för det totalt, Så det är verkligen inte farligt dyrt alls! Jag återkommer med rapport nästa vecka ;)
mvh
Carin
Jag hade min 25 års fest där och det är en jätte trevlig lokal som man lätt kan göra jätte mysig med lite fix! väl värt pengarna.