• annas01

    Finländska brudar

    Hej! Finns det några finländska brudar här? Glad

  • Svar på tråden Finländska brudar
  • annas01

    Roligt :) Varifrån kommer ni? Och när ska ni gifta er?
    Själv ska jag gifta mig 9 juni 2012 och har inte gjort annat än bokat kyrka, präst och skrivit en lista på vem vi ska bjuda på bröllopet :) Men förhoppningsvis hinner jag på ett år! (imorgon har vi bröllopsdag, minus 1 år ;) )

  • Anna88

    Kronoby bröllopet blir 7/7 2012. Kyrka och festplats är bokad och endel pyssel påbörjat (för att jag har tid, utan stress alltså). En bröllopsblogg har vi också hunnit med att starta upp och på nattskiften blir det en hel del bröllopsgooglande.. 

  • Anna88

    Kronoby bröllopet blir 7/7 2012. Kyrka och festplats är bokad och endel pyssel påbörjat (för att jag har tid, utan stress alltså). En bröllopsblogg har vi också hunnit med att starta upp och på nattskiften blir det en hel del bröllopsgooglande.. 

  • annas01

    Kul att du hittat hit Anna! Var ska ni ha vigsel och festen? Hur mycket har sdu börjat planera? Själv har jag testat göra ett par inbjudningskort, men är ännu inte riktigt säker på hur jag vill ha dom. Så lite har jag också börjat pyssla (och bröllopsgooglat förstås :)), och det gör jag också för att jag har tid nu eftersom jag inte kommer att ha så mycket tid i höst och vinter. Har ni tänkt ha nå skillt tema på er bröllop? 

  • Willowfield

    En till här, bröllopet står om 13 dagar...pirrigt värre

  • minttus
    annas01 skrev 2011-06-08 15:53:47 följande:
    Roligt :) Varifrån kommer ni? Och när ska ni gifta er?
    Själv ska jag gifta mig 9 juni 2012 och har inte gjort annat än bokat kyrka, präst och skrivit en lista på vem vi ska bjuda på bröllopet :) Men förhoppningsvis hinner jag på ett år! (imorgon har vi bröllopsdag, minus 1 år ;) )
    Hej! Jag ska också gifta mig den 9 juni 2012. Jag har hunnit med att boka kyrka och festlokal.
    Vår gästlista är fortfarande inte riktigt klar.. men vi hinner nog. 
     
  • annas01

    Willowfield - spännande! :) Börjar allt vara klart?

    Minttus - Jahaa, va roligt :) Varifrån kommer du? Vi har bara bokat kyrka ännu.. men festlokalsbokandet är på g. Vi har så gott som gästlistan klar, men mycket kan ju hända på ett år. 

  • Willowfield

    annas01 jo nog börjar man se slutet på listan, var på provmakeup idag..:) 
    Och det värsta som kan hända har förhoppningsvis hänt....slog i lilltån häromdagen så pass illa att nageln ställde sig rätt upp, så som det verkar just nu kommer jag itne att kunna ha mina brudskor :( men men jag får ju bli fru till världens underbaraste man :) 

  • annas01

    hej brudar! Vet nån en finsk sida som man kan beställa bridcage/flor från?
    Typ nånting sånt...

Svar på tråden Finländska brudar