• H R
    Äldre 31 May 19:50
    2960 visningar
    9 svar
    9
    2960

    Bel air limousine

    Vill bara höja ett varningens finger för Bel Air limousine. Råkade på dem i helgen och de hade en väldigt arrogant chafför! Hade tidigare övervägt dem som bröllopstransport men nu går dem bort!

  • Svar på tråden Bel air limousine
  • Bianca­25
    Äldre 1 Jun 09:56
    #1

    På vilket sätt?


    Har nämligen bara hört gott om dem...

  • H R
    Äldre 3 Jun 13:30
    #2

    Det var bara chaufförens bemötande, har inte åkt med dem utan stötte på dem i en annan körning. Han var väldigt arrogant och kändes som en person som själv tror att han vet precis allt. Hade ju som sagt själv tänkt anlita dem men nu känner jag bara att jag absolut inte skulle vilja att den chauffören kör runt mig och nyblivne maken på vår bröllopsdag...

  • kikki kikki
    Äldre 3 Jun 13:36
    #3

    Jag kan ju tycka att gå ut här på BT och varna för ett bolag bara för att en person är tvär tycker jag låter konstigt......som du säger så var det inte ens när han körde limousine......och så beror det ju på hur du själv uppträdde i den stunden.


    Man ska inte hänga ut ett företag på detta sättet förän man verkligen har upplevt något väldigt dåligt i det rätta samanhanget.


    Som du förklarar så kan du ju inte ens säga vad det vcar mer än hans sätt?????.......och???.....gick han fel eller hade han fel dialekt eller????

  • H R
    Äldre 4 Jun 15:38
    #4

    Ja det är ju ett fritt land, så helt ok att du tycker det låter konstigt. Dock har jag själv kikat mkt på forum innan jag bokat saker till bröllopsdagen och skulle själv uppskatta att höra folks omdömen om de företag jag funderar på att anlita. Chauffören var otrevlig, för mig räcker det gott och väl för att jag inte skulle vilja åka omkring med honom på mitt livs dag och därmed även välja ett annat företag. Dialekt mm är ju bara absurt att du ens nämner som mina orsaker...

  • kikki kikki
    Äldre 4 Jun 17:52
    #5
    H R skrev 2011-06-04 15:38:47 följande:
    Ja det är ju ett fritt land, så helt ok att du tycker det låter konstigt. Dock har jag själv kikat mkt på forum innan jag bokat saker till bröllopsdagen och skulle själv uppskatta att höra folks omdömen om de företag jag funderar på att anlita. Chauffören var otrevlig, för mig räcker det gott och väl för att jag inte skulle vilja åka omkring med honom på mitt livs dag och därmed även välja ett annat företag. Dialekt mm är ju bara absurt att du ens nämner som mina orsaker...

    Att jag skrev dialekt var för att du inte kan säga exakt vad han gjorde för fel när han var "otrevlig"


    Jag tycker nog att det ska till lite mer än så när man hänger ut ett företag.....du kanske inte var trevlig själv just då?

  • Tärna 2011
    Äldre 4 Jun 21:06
    #6
    kikki kikki skrev 2011-06-04 17:52:06 följande:

     


    Jag tycker nog att det ska till lite mer än så när man hänger ut ett företag.....du kanske inte var trevlig själv just då?


    Och som alltid så vet man på ett forum aldrig till 100 % den bakomliggande orsaken till varför situationer uppstår, därav onödigt med pajkastningar. Sen behöver man ju inte dra hela personalstyrkan över en kam när en av dem är otrevlig.
  • Äldre 6 Jun 13:20
    #7

    Detta är väl bra att synpunkter kommer upp här.
    Skulle själv inte vilja uppleva sådant på en så speciell dag.
    Mvh Tz

  • JT2010
    Äldre 6 Jun 16:03
    #8
    H R skrev 2011-06-03 13:30:49 följande:
    Det var bara chaufförens bemötande, har inte åkt med dem utan stötte på dem i en annan körning. Han var väldigt arrogant och kändes som en person som själv tror att han vet precis allt. Hade ju som sagt själv tänkt anlita dem men nu känner jag bara att jag absolut inte skulle vilja att den chauffören kör runt mig och nyblivne maken på vår bröllopsdag...
    De har väl fler chaufförer? Håller med andra om att det är lite väl hårt att hänga ut företaget bara sådär...
  • Äldre 12 Jun 11:12
    #9

    Ja man får ju tänka på att det är en som tycker så än så länge.
    Har ju inte hört så mycket mer än om dem.
    Men även om en är som ovan så har man ju chansen att få den och byta chafför går ju inte om man upptäcker det för sent.

Svar på tråden Bel air limousine