• 2011br­öllop
    Äldre 30 May 17:20
    1616 visningar
    5 svar
    5
    1616

    Maldiverna!!!

    Hej är det någon som har varit på maldiverna ??????? Isåfall snälla berätta om ni var nöjda eller hellre hade åkt någon  annanstanns !!!

    Alla ni andra som kan komma med romantiska tips på bröllopsresa där man kan bara ta det lugnt o njuta av varann o lite spa mmm  NI får jätte gärna skriva !!!!

    Behöver tips har inte varit ute o rest så mycket !!! 

    Hoppas på många svar !!kom igen nu all brudar el blivande   Skrattande 

  • Svar på tråden Maldiverna!!!
  • Oberon
    Äldre 30 May 17:42
    #1

    Hejsan,
    Jag jobbar på resebyrå som säljer mycket Maldiverna och jag har även min egen bröllopsresa planerad till Maldiverna så jag känner mig bra påläst på detta!

    Skicka över lite mer information om ungefärliga datum, budget och så vidare så ska jag se vad jag kan hjälpa till med!

    Jag åker i November och längtar otroligt mycket! 

  • Äldre 1 Jun 00:05
    #2

    Om det får kosta en del så har jag hört att "Bora Bora" ska vara helt fantastiskt & väldigt romantiskt. Sen finns det ju "Azorerna" som är väldigt naturskönt & lite billigare, tror att det finns mer att göra där. Där kan dock vara lite regn då & då men ändå varmt. 

    Hoppas att ni får en toppen mysig resa vart ni än beslutar er för att åka  Solig 

  • 2011br­öllop
    Äldre 1 Jun 07:07
    #3

    Tack ska kolla upp det med bora bora vi har varit på azorerna o där var underbart !!!! 
    Men vi vill till något nytt ,tack för tips Glad

  • flisan­78
    Äldre 3 Jun 12:05
    #4

    Du ska åka till Maldiverna såklart, det finns inget härligare ställe! Var där för tredje gången nu i april
    och det överträffar allt!

    Jag har varit på Kuredu, Kuramathi, Kurumba, Hilton Irifushi och Centara Grand Island, så om du funderar
    på nåt av dem så kan jag tipsa.

    Oberon! Vart ska du bo? Vi vill åka igen nästa april. Har du några tips, vi vill gärna prova nåt nytt!
    Har massor av önskeresorts, men då måste jag råna en bank först. Så något i ca 50-60000 kl klassen för kanske 9 nätter??
     

  • 2011br­öllop
    Äldre 3 Jun 12:35
    #5

    Tack för era svar ja vilken ö det är vi tittat på det vet jag inte det är min 2be som har koll på det med resan han har bara visat mig lite olika hotell o bilder därifrån  o tycker det ser helt fantastiskt ut !!!    Jag var inne o googla på bora bora med o det ser  oso super ut men maldiverna är nog et strå vassare på biderna iallafall hahahSkrattande

Svar på tråden Maldiverna!!!