• TrueLove

    Shoe problem.

    Hittade mina drömskor.Perfekta till min drömklänning..Trodde jag ja.

    När jag sedan skulle testa de tillsammans idär min klänning förvaras så visade det sig att de var alldeles för höga (eller jag för lång ;) ). Skorna syndes och detta är något jag inte vill. Så nu är det dags för en intensiv skojakt,igen.. *SUCK* Ca en månad kvar till bröllopet!!

    Härliga inspirerande medlemmar,lite hjälp tack. Tips på skor alternativ visa mig era skor. TACK!



         Mina nuvarande skor.
  • Svar på tråden Shoe problem.
  • Aqwe

    Du har inte tänkt att berätta hur höga dem får vara som mest?

  • TrueLove

    Ja,det kanske jag borde gjort. Dessa på bilden ovan är 9,5 cm. Så högst 5 cm kanske. Funderar även på ballerina.

  • Gwennie

    Vet hur det är... Har försökt skicka ett par  skor till min svåger i USA ett bra tag nu, men de skickar hela tiden till fel adress och så blir det tillbakaskickade av posten. Köpte ett par begagnade backupskor som var jättefina, men alldeles för trånga och hårda.
    Det blir en lång natt vid datorn igen...

  • Tessin

    De e dom skorna jag fundera på att köpa =) Får man fråga hur modellen är, är dom goa att gå i? Tycker det är så svårt när man beställer skor från nätet, de måste ju ändå vara liite sköna eftersom man ska ha på sig dom en hel dag & natt!

    Kolla tradera, där har jag sett en del brudskor med lägre klack till riktigt bra priser.

  • cc2011

    Ts: jag har inga tips men jag undrar vart du köpt de jättefina skorna?


    Bröllopsdagen är 6/8-2011
Svar på tråden Shoe problem.