• Diamanten90

Jag gifter mig imorgon!

Tänk att dagen snart är här som jag har väntat på i snart ett år! Känner mig inte nervös, ännu;) Tar dagen som den kommer:) Det brukar bli bäst så! Jag trodde nog att jag skulle vara mer nervös dagen innan! Tänk så kort en dag är och imorgon är det vår dag som säkert kommer att gå snabbt:) Trist bara att de har lovat ösregn. Ville bara skriva av mig lite:)

junimamma.blogspot.com Ung mamma & Blivande fru
  • Svar på tråden Jag gifter mig imorgon!
  • Pinkgrape

Men vad spännande :) Jag hoppas att det ska bli uppehåll och att ni får en helt fantastisk dag imorgon, som inte tar slut alltför snabbt ;P hehe

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • himeko81

Samma för mig ska oxå gänga mig imorgon! Sov bara fem timmar inatt så jag vill inte ens tänka på hur det kommer att bli kommande natt. Lycka till! :D

• Diamanten90
    himeko81 skrev 2011-05-27 07:12:30 följande:
    Samma för mig ska oxå gänga mig imorgon! Sov bara fem timmar inatt så jag vill inte ens tänka på hur det kommer att bli kommande natt. Lycka till! :D
    6½ timmar ungefär sov jag, så ganska bra i alla fall;) Lycka till själv!
    junimamma.blogspot.com Ung mamma & Blivande fru
  • Miceme

Grattis till er! Hoppas att regnet håller sig undan när det gäller!

• 20090801

Njut av morgondagen för den bara rusar iväg, går de andra dagarna snabbt så är det inget emot vad sen stora dagen gör.Glad

• Humlan66

Åhh grattis till er brudar . njuut av dagen så mkt det bara går och kom sedan tillbaka till oss andra och berätta hur det va och visa oss BILDER

• awarwen

Stort GRATTIS till er båda som ska gifta er i morgon. Hoppas det blir uppehåll de stunder ni behöver vara ute och att solen då lyser ordentligt på er. Om inte, så kom ihåg... Solen lyser alltid, även när den inte syns Solig

• Helena Mikael

Åh grattis till er!!! Jag håller alla tummar jag har att ni får uppehåll & sol!! HOppas hoppas det funkar ;)

Ha en fantastisk dag!
    Kram till er :)

• Tårtsmula

Stort grattis, måste kännas underbart! kram

• cc2011

Grattis till er! Vilken lycka!!

Bröllopsdagen är 6/8-2011
Svar på tråden Jag gifter mig imorgon!