• Å och D

    Hjälp mig med er synpunkt...

    Min tärna har verkligen jagat tärnklänning och drog med mig ut igår för att jag skulle tycka till. Vi hittade två klänningar som hon kan tänka sig. Dock uppstod ett litet i-landsproblem.

    Den klänningen hon helst vill ha är för ljus för den röda frg jag vill ha som vårt färgtema, den andra är på pricken.

    Nu trivs hon bättre i den ljusare.... Mycket bättre, det säger hon inte men jag känner ju henne :) Jag VET att hon gör som jag vill om jag framhärdar men jag vill ju att hon ska känna sig fin också...

    Jag kommer att bidra till kostnaden i vilket fall som helst

  • Svar på tråden Hjälp mig med er synpunkt...
  • t heart f

    Jag hade låtit tärnan ta den som hon känner sig finast/bekvämast i, även om den inte matchar färgtemat 100%!
    Man vill ju att hon ska känna sig fin också! Glad

  • Å och D
    t heart f skrev 2011-05-22 17:27:41 följande:
    Jag hade låtit tärnan ta den som hon känner sig finast/bekvämast i, även om den inte matchar färgtemat 100%!
    Man vill ju att hon ska känna sig fin också! Glad
    Det är det som det lutar emot :) Jag hade jättegärna velat att hon tyckt bättre om den andra, men det gör hon inte. Den ljusare är enormt vacker och hon är jättevacker i den så jag tror jag kan svälja den lilla detaljen :)
  • Amejuli

    Jag hade också gått med på den ljusa så att hon också får känna sig riktigt fin! Det är förmodligen ingen annan som kommer tänka på att det inte matchar perfekt ändå. Med allt för strikta färgteman tycker jag nästan det kan kännas lite för stelt ibland. Du verkar känna din vän väl så gå på din magkänsla!

  • Vintersol

    Kan hon kanske ha någon detalj som ett skärp eller hatt eller halsband eller skor som är rätt färg?

Svar på tråden Hjälp mig med er synpunkt...