• Debe

Billiga brödkorgar?

Igår var vi och kikade i vår festlokal igen. Jag vill ju veta exakt vad som finns där och vad vi behöver komplettera med.
    Vi vill under middagen ha brödkorgar på borden så att gästerna själva kan ta bröd och smör och då har vi tänkt oss en korg på varje bord á 6 personer. Vi ska ha elva bord. I lokalen finns 7 brödkorgar. Alla lite olika dessutom. Så jag har börjat fundea på att köpa enheltliga brödkorgar. Måste ju inte vara på något speciellt sätt egentligen bara de ser likadana ut och är hela och rena. Kollade precis på Ikeas hemsida men hittade inget där. Kikade även in på Ö o B men de har inget produktsortiment där... Kollade med prisjakt.se och den billigaste brödkorgen på nätet kostar 12 kr plus frakt på 99 kr. Men eftersom jag bara ska använde dem en gång så vore 5 kr/st ett perfekt pris! Någon som sett det någonstans?

• Svar på tråden Billiga brödkorgar?
  • Moster Stina

Jag har nog tyvärr  inte sett så pass billiga faktiskt...
    Men har för mig att LAGERHAUS säljer korgar....

(Vi har samma dilemma, men insåg att införskaffandet av enhetliga brödkorgar kändes som ett onödigt utlägg. Allt annat kommer vara fint och matchande. Inte hela världen för oss, att just brödkorgarna inte är exakt lika. Vi tar med oss av vad vi själva har, och släktingars.)

Svar på tråden Billiga brödkorgar?