• RiNa
    Äldre 17 May 21:33
    2079 visningar
    9 svar
    9
    2079

    Stolsöverdrag

    Funderar på att ha vita stolsöverdrag på stolarna under bröllopsfesten. Skulle behöva lite tips på var jag kan köpa/hyra billiga. Har kollat på tex ebay men de var dyrare än på calligraphen. Tipsa gärna.

  • Svar på tråden Stolsöverdrag
  • wiii
    Äldre 17 May 21:37
    #1

    Såg att det fanns på köp och sälj här på BT

  • Ängabo­ll
    Äldre 31 May 11:07
    #2
    www.finafesten.se hyr ut vita överdrag
  • RiNa
    Äldre 15 Jul 08:01
    #3

    Fler tips? Någon dom har bild på fiberduksrosetter till stolarna?

  • Humlan
    Äldre 15 Jul 08:04
    #4

    Vi kommer att sälja våra efter den 6/8 om det kan vara utav intresse.. 40 st


  • BrideT­oBe
    Äldre 15 Jul 08:30
    #5

    Jag säljer upp till 100 st med rak rygg efter 29/7Skrattande. Vet du vad det är för mått du behöver?


  • Elila
    Äldre 15 Jul 11:01
    #6
    BrideToBe skrev 2011-07-15 08:30:10 följande:

    Jag säljer upp till 100 st med rak rygg efter 29/7Skrattande. Vet du vad det är för mått du behöver?


    Hej BrideToBe!
    Såg att du skulle sälja dina stolsöverdrag. Vi ska i nästa vecka få visning på vår lokal och då vet jag mått men om de stämmer överens med dina är jag jätteintresserad av att köpa :)

    Försökte skicka ett meddelande till dig men det gick inte. Kan jag höra av mig till dig här i den här tråden när jag har fått mina mått?
  • BrideT­oBe
    Äldre 15 Jul 11:45
    #7
    Elisabeth och Markus skrev 2011-07-15 11:01:08 följande:
    Hej BrideToBe!
    Såg att du skulle sälja dina stolsöverdrag. Vi ska i nästa vecka få visning på vår lokal och då vet jag mått men om de stämmer överens med dina är jag jätteintresserad av att köpa :)

    Försökte skicka ett meddelande till dig men det gick inte. Kan jag höra av mig till dig här i den här tråden när jag har fått mina mått?
    Hejsan!!!

    Hoppas att lokalen lever upp till era förväntningar!:)

    Du kanske skulle kunna maila mig på: entillsandra@hotmail.com istället då jag läser mailen regelbundet!

    Även de lila banden finns att tillgå om2 (!!!) veckor. Känns helt overkligt att dagen man planerat i nästan ett år snart kommer:)

    Vilken dag ska du stå brud?

    Lycka till på visningen!!!
  • BrideT­oBe
    Äldre 15 Jul 12:00
    #8
    Elisabeth och Markus skrev 2011-07-15 11:01:08 följande:
    Hej BrideToBe!
    Såg att du skulle sälja dina stolsöverdrag. Vi ska i nästa vecka få visning på vår lokal och då vet jag mått men om de stämmer överens med dina är jag jätteintresserad av att köpa :)

    Försökte skicka ett meddelande till dig men det gick inte. Kan jag höra av mig till dig här i den här tråden när jag har fått mina mått?
    Hej igen,

    Kan ju berätta måtten på de stolar jag kommer att använda så att du har något att utgå ifrån!

    Höjd (mätt från stolsryggen: 75 och 80 cm (har provat på 2 olika stolar)
    Bredd stolsryggen 46 och 46 cm (båda stolarna lika breda)
    Bredd längst ned vid stolsben 40 och 42 cm
    Sittyta 50 cm

    Hoppas att det kan vara till någon hjälp:)
  • RiNa
    Äldre 15 Jul 12:08
    #9

    Jag är oxå absolut intresserad av stolsöverdragen. Ska ner idag och kolla måtten. Vad vill du ha för överdragen? Var finns dom?

Svar på tråden Stolsöverdrag