Han har ångrat sig, kanske..?
Nu med bröllopet på lördag så säger gubben min att vi kanske ska vänta något år med att skaffa ett till barn. vi har redan en son som är 1½ år.
Vi har pratat i flera månader om att vi ska försöka skaffa ett till efter bröllopet och det verkade som att vi var överens, men igår innan vi skulle gå och lägga oss så säger han att han inte har lust med ett till barn inom närmsta tiden. Till och med att han kanske inte vill ha fler barn än den son vi redan har.
Och jag vet att jag vill ha fler barn, helst tre eller fyra till. Så nu går jag och grubblar, ska man verkligen gifta sig med någon som tydligen inte vill ha samma framtid som en själv eller är det bara det att han har fått lite kalla fötter? Jag älskar verkligen honom och jag vill leva resten av mitt liv med honom.
Jag försökte få ett ordentligt svar både igår och imorse men det är som att prata med en tegelvägg.
Allt känns hopplöst just nu. Vad tror ni andra, kan det vara lite kalla fötter över bröllopet som han överför till andra delar av livet eller kan det vara så att han verkligen inte vill ha fler barn?