Stressande (förhoppningsvis) skräppost! Någon mer?
Fick just ett mail till min inkorg där det stod att vi trots påminnelser inte skickat in vår hindersprövning och därför är vår tid avbokad (gifter oss i Stockholms stadshus). Kruxet är bara att vi skickade in papprena i februari och har redan fått en bekräftelse på mailet och när jag loggar in ligger tiden kvar. Såg att mailaressen som avbokningsmailet var skickat från skillde sig lite, orginaladressen är vigsel@stockholm.se medan den jag avbokningsmailet från var vigsel@test.stockholm.se.
Någon mer som fått liknande eller vet vad tusan det är? Skrev mail till Stadshuset direkt och ringer imorgon om jag inte får svar innan lunch, är bara 19 dagar kvar! Vem är så taskig så de skickar sån skräppost?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-17 19:15
Har nu rett ut allt. Mailade statdshuset och fick svar idag att de hade fel på sitt system och det var ett test som inte skulle skickas ut. Ville vara hundra så jag ringde och fick prata med en kvinna där som bekräftade att det blivit fel och bad så mycket om ursäkt, det hade tydligen gått ut till rätt många. Så nu är jag lugn igen.