• Bröllopstokiig

Festlokal i Örnsköldsvik?

Är det någon som vet en bra festlokal eller restaurang i Örnsköldsvik för ca. 50 personer?
    Har du själv haft bröllopsfest (eller annan fest) eller varit på bröllopsfest i någon bra lokal i örnsköldsvik, kan du väl tipsa mig!

• Svar på tråden Festlokal i Örnsköldsvik?
  • Bröllopstokiig

Tänker försöka bidra lite eftersom jag bor i Örnsköldsvik.

Bor ni här? I så fall låter min förklaring lite löjlig...

Hoppbacken = Varvsberget utsikt över staden, hamnen och andra sidan med vatten osv. Även Domsjöfabriken om man tittar åt fel håll, men den stör inte så mycket faktiskt. Det finns en restaurang däruppe. Vet inte hur mycket folk den tar, en jobbarkompis till min blivande hade sin B-fest där nyligen de var ca 50 st. Vi kommer att ha vår fest i en bygdegård, men vi har inte varit och tittat på lokalen än, ska göra det snart. Hmm..skriver mer om jag kommer på nåt sen.

• Bröllopstokiig

Restaurangen på Varvsberget är rätt stor så den tar nog 100-150 pers.

Petra

• Bröllopstokiig

Vikegården i Arnäsvall är lämplig för 50 personer, naturligtvis beroende på vad man ska ha för aktiviteter. Vi kommer att vara ca 65 och har problem med lokal.

• Bröllopstokiig

Kom på en till: Själevadsgården.

• Bröllopstokiig

Vi ska gifta oss i Nätra kyrka och sedan ha festen på Billstagården i Billsta!!! Du vet vart HK-bolaget låg? Bara några 100 m bortanför den!

/Maria

• Bröllopstokiig

Det är i Själevadsgården vi ska vara! 1:a juni.

Svar på tråden Festlokal i Örnsköldsvik?