• Moemoe

Nu har mannen sin svensexa!

Måste skriva, så rolig morgon! Nu är mannen ute i svängen!

Klockan halv åtta damp det ner en mobiltelefon och en inköpsista med instruktioner i brevlådan. Jag har smygpackat en väska, så efter en snabb dusch åkte han iväg med vår bil till vår närmsta stormarknad för att handla. Det han inte visste var att jag kastade mig ut så fort han åkt för att bli upphämtad av några av grabbarna. Vi hittade hans bil på parkeringen och jag hade reservnyckeln. Så jag snodde bilen och på parkeringsplatsen la grabbarna ut en dräckt han ska ha på sig (inget taskigt, men lite så man fattar att det är ett spex på gång).

Så nu är han påväg kommunalt till platsen där han ska möta upp alla grabbar som ska vara med och så ska de spela paintball, åka gocart, bada och kalasa på kvällen. Tror han kommer få jätte kul!

Han har väntat på att det ska bli av, men han hade inte en susning om att det var idag! Super skoj!

Bara 21 dagar kvar till bröllopet, längtar!!

• Svar på tråden Nu har mannen sin svensexa!
  • Chicita

Vad kul Glad

Hoppas han får en underbar dag, och att du får massa bilder att gotta dig i efteråt Flört

• Moemoe

Ja, de ska filma massa också så det är ju super kul!Glad

• In Wonderland

Åh vad roligt! Låter som ett härligt grabb gäng han har. Hoppas de spexar till det på ett roligt sätt för min älskling också.

• Josse770

Ja min vart också bortförd nu på morgonen.
    Dom hade lagt en batmankostym utanför dörren och ett stort glas jäger :)

Jag har däremot ingen aning om vad dom ska hitta på för honom så jag tycker det är jättespännande...

Fast vårt bröllop är på lördag så jag är lite rädd för blåmärken och såntTungan ute

• Jejkej

haha, min blivande blev med nyss kidnappad, en gäng killar kom in med filmkameror o allt möjligt! :)

ska bli spännande och höra allt imorrn! :D

• Fårävvör

Min blev också kidnappad idag!

• GeneralElectric

Min älskling med!

• Minstoradag

Min blivande blev även han kidnappad idag. Av en kille i rånarluva... Kanske inte det mest genomtänkta av hans kompisar eftersom våra små flickor var hemma men det gick bra ändå =)

• GeneralElectric

En av grabbarna lägger ut bilder på Facebook, så att vi andra kan följa med lite i snudd på realtid - kul! De verkar ganska snälla och han tycks ha det riktigt roligt - men OJ vilka hemska kläder de tvingat på honom.

Svar på tråden Nu har mannen sin svensexa!