• L8PR
    Äldre 14 May 08:08
    1763 visningar
    5 svar
    5
    1763

    Sökes hotpink och limegrön slips

    Nu ger jag snart upp, har hittat en slips men den kostar 600 spänn, är detta ett galet pris eller bör vi kunna komma undan med ett billigare?

  • Svar på tråden Sökes hotpink och limegrön slips
  • Äldre 14 May 08:53
    #1

    Det beror väl på om den är värd det för er?
    En vanlig slips i vettig kvalité kan ju kosta runt 400:- så om det är väldigt specifika önskemål, eventuellt specialbeställning, så kan det väl vara värt?
    Men hur viktigt är det för er att få en slips i dom färgerna? Kan ni välja något annat och komma undan billigare? Enfärgad kanske?

  • L8PR
    Äldre 14 May 08:57
    #2

    Njääa asså det hade varit roligt just därför att det är vårt tema, men om du säger att en kvalitets slips kostar 400kr så bör ju denna som är en Amanda Christensen vara ok i pris. 
     

  • Äldre 14 May 09:02
    #3
    L8PR skrev 2011-05-14 08:57:18 följande:
    Njääa asså det hade varit roligt just därför att det är vårt tema, men om du säger att en kvalitets slips kostar 400kr så bör ju denna som är en Amanda Christensen vara ok i pris. 
     
    Ja jag tycker nog att om du har hittat en i bra färger så kör på det. Ni kanske kan sälja den vidare efteråt eventuellt om nån annan har samma temafärger...
    Annars är det ju ett kul minne att behålla Glad
  • L8PR
    Äldre 14 May 09:04
    #4

    Ja klart, den är rosa och grönprickig i exakt de färgerna jag vill ha men min blivande är lite orolig för priset. Men det kan jag förstå, jag har ju hittat hela min outfit till under 5000kr, hela hans kommer gå på 8000kr, galet men sant.

  • Äldre 14 May 09:39
    #5
    L8PR skrev 2011-05-14 09:04:00 följande:
    Ja klart, den är rosa och grönprickig i exakt de färgerna jag vill ha men min blivande är lite orolig för priset. Men det kan jag förstå, jag har ju hittat hela min outfit till under 5000kr, hela hans kommer gå på 8000kr, galet men sant.
    Det låter ju som att det är värt det för er.
    Vi tjejer kan ju ofta hitta alternativ till bröllopsklänningar eller fynda begagnat eller på rea eller så.
    Killarnas är ju värre för det finns oftast inte så många leverantörer, så det blir ingen konkurrens på priserna
Svar på tråden Sökes hotpink och limegrön slips