• Bröllop201187

    Varför kan ni inte göra en app till iphone för?

    Väntar och väntar! Vill ha en app till iphone, familjeliv har juh en varför har inte bröllopstorget en oxå?

  • Svar på tråden Varför kan ni inte göra en app till iphone för?
  • wiii

    Har också letat efter en Iphoneapp :) Så meckigt att använda safari på telefonen för att logga in...

  • IdaPierre

    jaaa!! En app till iphone!!!! Det tycker ja oxå att ni ska fixa..som sagt Familjeliv har ju en :)

  • Forumvärd

    Vill ni har er en Iphone app?
    Jag ska ta och höra hur det ser ut på den fronten. Vi har ju en på Familjeliv.se men jag vet inte hur tanken är om det ska komma hit också. Men det borde vi ju ha eller hur?


    God fortsättning på 2011
  • IdaPierre
    Forumvärd skrev 2011-05-16 16:44:13 följande:
    Vill ni har er en Iphone app?
    Jag ska ta och höra hur det ser ut på den fronten. Vi har ju en på Familjeliv.se men jag vet inte hur tanken är om det ska komma hit också. Men det borde vi ju ha eller hur?
    God fortsättning på 2011
    Jaaa!! Klart vi vill ha en Iphone app :)
  • skruttisOmuffis

    JA!! Jag röstar också för att BT fixar en iphone-app! Gärna nu på momangen!

  • Bröllop201187
    Forumvärd skrev 2011-05-16 16:44:13 följande:
    Vill ni har er en Iphone app?
    Jag ska ta och höra hur det ser ut på den fronten. Vi har ju en på Familjeliv.se men jag vet inte hur tanken är om det ska komma hit också. Men det borde vi ju ha eller hur?
    God fortsättning på 2011
    Vi måste ha en, är så krångligt att använda safari när man ska in på eran sida......

    SÅ JA VI VILL HA EN IPHONE APP, HELST IGÅR =) 
  • MrsDRBM

    Håller med alla om att en Iphone app hade varit toppen!

  • Invincible

    Håller helt med om att en app borde finnas. Forumet är redan rätt användarovänligt i en vanlig webläsare jämfört med andra, men i lilla safari på iPhone är det verkligen inte särskilt kul att navigera sig...


    And tonight we can truly say - Together we are invincible
  • bröllop20110702

    Använder bara mobilen när jag surfar här, så jaaaaa gärna en iphone-app!!! :)

  • Blivande fru Swärdh

    Jaaa! Jättebra idé! Hoppas det kommer en. :)))

  • Forumvärd
    Bröllop201187 skrev 2011-06-01 00:17:09 följande:
    Hur går det? Redaktionen
    Att utveckla en app tar tid men jag har framfört era önskemål så vi får hålla tummarna att det kommer! Solig
  • Aniara4

    Jag hoppas också på en android-app... men det låter ju tveksamt om den kommer innan början av september, och efter det har jag en känsla av att mitt intresse för forumet kommer att minska dramatiskt.

Svar på tråden Varför kan ni inte göra en app till iphone för?